Nyval i Sverige, Misstroende mot den sittande regeringen och byrokratiseringen registrera nu

Vi kräver nyval i Sverige. Den sittande regeringen är inte folkvald och en kompromiss som ingen ville ha. Istället för en handlingskraftig enad regering i tider som är svåra har vi nu en ansiktslös massa som inte kan hålla sams. Vi är folket, vi borde bestämma. Så är det inte inte idag. Alla beslut är politiskt korrekta även om de är felaktiga men det allra viktigaste är att den lilla människan för länge sedan förlorat sin röst. När politikerna gör som de vill och till och med tillåts att ta felaktiga beslut i minoritet. Då är det dags att sätta ner foten. Någonstans står det att All makt utgår från folket detta är inte längre sant. Är det verkligen så att vi blivit så flata, så indoktrinerade av folkhemmets politiker i så många år att vi helt glömt bort hur man säger STOPP.  Det är inte vi som skall vara rädda för de styrande, det är de som skall vara rädda för Sveriges folk.

Så upp till bevis ! Är det verkligen såhär vi vill ha det det? Skriv då inte under. Men om ni tycker som jag tycker så signera denna petition och låt politikerna i Sverige förstå att det är inte detta Sveriges folk vill.

Denna petetion är helt obumden och har inte till syfte att stödja ett specifikt parti men har till syfte att stödja vårt land och vår demokrati

Signera Petitionen

Skylt med Facebook
ELLER

Om du redan har ett konto logga in, annars gå vidare till registrering och signering genom att fylla i fälten nedan. .
e-post och lösenord kommer att vara dina konto uppgifter, så att du kan signera petitioner efter inloggningen.

Integritet i sökmotorerna? Du kan använda ett smeknamn:

Var noga med att din e-post måste vara giltig för att din underskrift ska kunna godkännas annars kommer din proceduren att avbrytas.

Jag bekräftar registrering och jag godkänner Användning och begränsningar av tjänster

Jag bekräftar att jag har läst sekretesspolicyen

Jag godkänner behandling av personuppgifter