VAD ÄR PETITION ONLINE - SVERIGE

Välkommen till Activism - Petition Online - Sverige, den första och viktigaste platsen att ta emot din petition i Sverige.

Vi tror på Activism - Petition Online - Sverige att viljan och kraften att förändra världen kommer från oss själva, att var och en av oss har möjlighet och förmågan att frigöra sina ideer och övertyga andra.

Vi tror att utan en möteplats, ett utrymme, att srida, även det allra minsta till varje dag, kan ingen vara riktigt fri.

Det är motivet till att vi har skapat Activism - Petition Online - Sverige. Fri, gratis, oberoende, vår, er.

SKAPA PETITION

Ge slagkraft åt dina strider!

• - Plattformen där namnsignaturer samlas in numero 1 i Sverige
  • - Absolut och fullkomligt gratis
  • - Möjlighet att förnya din petition på Facebook och andra sociala nätverk
  • - Möjlighet att ladda ner namnsignaturer i PDF o DOC för att skriva ut dem och ta med dem/skicka dem till mottagaren för petitionen
  • - Maximal synlighet publicitet till din petition
  • - Läs vår Etisk Kod

Vi förändrar den här världen från grunden!

Skapa genast din egen petition »

Släpp Karl XII på DVD

Detta är en önskan om att Svenska Filminstitutet ger ut mästerverket Karl XII på DVD. Karl XII är en svensk monumentalfilm i två delar (136 + 130 min) från 1925 i regi av John W. Brunius. I huvudrollen som Karl XII ser vi Gösta Ekman (d.ä.). Nedan följer ett utdrag ur filmens handling, hämtad ifrån Svenska Filminstitutets hemsida:

"Året är 1697. Kung Carolus XI dör på slottet Tre Kronor, omgiven av sin drottning, sina döttrar och den nye konungen, Karl. Samma dag börjar slottet brinna. Slottet utryms, tornet rasar - ett olycksbådande omen.
Nu leds Sveriges ... fortsätta »

MOST READ

• I DAG