VAD ÄR PETITION ONLINE - SVERIGE

Välkommen till Activism - Petition Online - Sverige, den första och viktigaste platsen att ta emot din petition i Sverige.

Vi tror på Activism - Petition Online - Sverige att viljan och kraften att förändra världen kommer från oss själva, att var och en av oss har möjlighet och förmågan att frigöra sina ideer och övertyga andra.

Vi tror att utan en möteplats, ett utrymme, att srida, även det allra minsta till varje dag, kan ingen vara riktigt fri.

Det är motivet till att vi har skapat Activism - Petition Online - Sverige. Fri, gratis, oberoende, vår, er.

SKAPA PETITION

Ge slagkraft åt dina strider!

• - Plattformen där namnsignaturer samlas in numero 1 i Sverige
  • - Absolut och fullkomligt gratis
  • - Möjlighet att förnya din petition på Facebook och andra sociala nätverk
  • - Möjlighet att ladda ner namnsignaturer i PDF o DOC för att skriva ut dem och ta med dem/skicka dem till mottagaren för petitionen
  • - Maximal synlighet publicitet till din petition
  • - Läs vår Etisk Kod

Vi förändrar den här världen från grunden!

Skapa genast din egen petition »

Nyval i Sverige, Misstroende mot den sittande regeringen och byrokratiseringen

Vi kräver nyval i Sverige. Den sittande regeringen är inte folkvald och en kompromiss som ingen ville ha. Istället för en handlingskraftig enad regering i tider som är svåra har vi nu en ansiktslös massa som inte kan hålla sams. Vi är folket, vi borde bestämma. Så är det inte inte idag. Alla beslut är politiskt korrekta även om de är felaktiga men det allra viktigaste är att den lilla människan för länge sedan förlorat sin röst. När politikerna gör som de vill och till och med tillåts att ta felaktiga beslut i minoritet. Då är det dags att sätta ner foten. ... fortsätta »

SENASTE AKTIVITET