Zeg Nee! Tegen de plannen van de VVD. teken hier

Ik heb zo het idee dat de Nederlander totaal niet stilstaat bij het onvoldongen feit dat Onze Regering maar 1 doel voor ogen heeft. N.L. Het groot worden over zee en ons daarvoor laten betalen! Sta op Nederlandse burgers en schreeuw nu eindelijk eens NEE! STOP! Hieronder het hele artikel en het gaat mij hier niet alleen om bijstandsgerechtigden maar ook de harde werkers die hun pensioen naar de haaien zien gaan.

Wij

Vragen om gerechtigheid en herziening, nietigverklaring van het plan om voor 11,9 miljard aan lastenverlichtingen door te voeren die ten koste gaat van de uitkeringsgerechtigden . Ieder van de werkende en niet werkende Nederlander heeft het recht op een goed en comfortabel leven. Wij vragen u VVD, in acht te nemen dat de ouderen onder ons, pensioen gerechtigde, gedwongen uitkeringsgerechtigden nu eens gelijk gezien wordt als de rijkeren onder ons. Het is nu wel klaar met de onderdrukking van het volk. De verwaarlozing van onze jongeren en hulpbehoeftigen. Massaal zeggen wij NEE! tegen de plannen van de VVD.

constateren

2017 wordt een jaar waarin wij Nederlanders sterker moeten gaan staan voor elkaar. Dit kan alleen met elkaar. Elke vorm van steun in het ondertekenen van deze petitie is daarom van groot belang. Er moet weer gestemd worden binnen korte tijd, dus laten wij dit nu eens goed doen met de hand op het hart. En op een partij die niet doelt op religie of arbeidersklasse, maar op die mensen die dit land onderhouden en dat zijn wij de burgers. Zonder ons, geen Nederland.

en verzoeken

Dat Nederlandse Burgers NEE Roepen tegen de plannen van de VVD! De verdeeldheid moet tot een einde komen nu! Alleen samen als burgers kunnen wij een eenheid vormen. Dit land is van de Burgers en opgebouwd door de Burgers ! Laat ons dit nooit vergeten.

Maria-Joanna-Puymaeckers

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst