Voor meer kinderopvang in Dendermonde teken hier

Getuigenissen:

"Ons zoontje mag in januari voor het eerst naar school, en dus belden we in april van dit jaar naar de verantwoordelijke van de IBO voor St-Gillis. Daar kregen we te horen dat er een wachttijd van meer dan 1,5 jaar was. Anderhalf jaar?! En wat dan... We werken beiden voltijds, onze ouders ook en financieel hebben we niet de ruimte om minder te gaan werken..."

"In Baasrode vertelde de IBO-verantwoordelijke dat de wachtlijst voor nieuwe kindjes lang is. Heel lang. Sinds januari 2012 wachten we op nieuws over een eventueel plaatsje voor ons kindje. Ondertussen wordt er verlof genomen, op grootouders beroep gedaan, wordt er vroeger/later gewerkt, enz. Meer beschikbare plaatsen zijn welkom."

Toen ik in april van dit jaar naar de IBO verantwoordelijke voor St-Gillis belde, raadde ze me aan om -in nakende verkiezingstijden- onze burgemeester aan te spreken. Maar klop je gewoon aan bij de burgemeester, of hoe doe je dat? Daarom deze petitie, omdat mijn stem sterker wordt als we er samen voor gaan. Samen kunnen we (hopelijk) gehoord worden.

Onderteken deze petitie als jij (als ouder, grootouder, medewerker van een kinderdagverblijf,...) voor meer kinderopvang in Dendermonde bent (zowel IBO -of initiatief buitenschoolse opvang-, als plaatsen in kinderdagverblijven - waar de medewerkers trouwens prachtig werk leveren), zodat wij als jonge ouders de opvangmogelijkheden hebben voor onze lieve schatten.

Kopieer de link en stuur hem door naar vrienden/kennissen... Hoe meer handtekeningen, hoe beter. Ook op facebook is er een groep waar je de link kan vinden (https://www.facebook.com/groups/meerkinderopvangindendermonde/). Verspreiden die handel :)

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst