Vliegrampen te wijten aan experimenten worden met Bijlmerrampen op hoofdsteden ontkend teken hier

Het niet kunnen onderkennen van op één of andere technocratische wijze gehouden educatieve "tornadoproeven" op vliegtuigen, doet mensen deze in rechtbanken en parlementen nog steeds wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden als een waanidee of science fiction afdoen.

Op 6 oktober 1981 bleek het mogelijk om een fundamenteel gebrek aan demping van de draagkracht bij vleugels met de als een tornado georganiseerde natuurlijke terugslag op de al te passieve reacties van de vliegtuigbouwers op mijn aangeboden theoretisch patent ervoor, waarbij het bestaan van zo'n defect zelfs nog kon worden ontkend, demonstratief aan het licht te laten komen, waarbij de City Hopper van de NLM een vleugelhelft verloor en bijkans op Shell Chemie neerstortte. Vervolgens kon de samenleving dit experiment slechts als de "tornadogestoorde" delinquenten en al te onnozele proefkonijnen ervan hardnekkig blijven negeren en ontkennen, waardoor de daarbij wereldwijd op hoofdsteden obsessief geproduceerde vliegrampen, waaronder de Bijlmerramp te Amsterdam op 4 oktober 1992, de in het artikel "De strijd tegen het onwetend vliegen" van Arno Gelder op pagina 2 in het Algemeen Dagblad van 15 januari 1988 door mij voor gewaarschuwde geweldspiraal met 9/11 als gevreesde afronding ervan leek te hebben bewerkstelligd.

Wat moeten we toch nog steeds wakker en wijzer worden van al onze schande en ervaringen, en in staat zijn om deze in het parlement met elkaar te delen, zodat zulke drama's in de toekomst kunnen worden vermeden. Daarvoor moet een researchprogramma worden samengesteld, dat het zich voordoen van zulke experimenten adequaat aan het licht kan doen komen, waartoe op mijn website van www.tornadomirakel.nl reeds het één en ander door mij wordt voorgesteld. Aangezien de Tweede Kamer nog steeds niet in staat is om zich iets van zulke experimenten aan te trekken, met alle navenant noodlottige gevolgen van dien als zo'n Bijlmerramp, schijnt een petitie nodig te zijn om hen met hun leekachtige neus op zulke experimenten te kunnen drukken, waarvoor deze petitie wordt aangeboden.

Aan U om deze petitie voldoende kracht bij te zetten, zo U iets van zulke experimenten meent te hebben gemerkt!

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook sign_with_twitter
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst