Stop het slachten van honden voor vlees, laat de regering zware straffen opleggen voor deze mishandelingen teken hier

Het huis in Red Bor, waar de Koreaans Rosa Vlasov woont, ziet eruit als een verlaten ijzeren loods. In plaats van ramen zitten er aan de zijkanten openingen op de begane grond. Door het hek is een molligge hond te zien, volgens de buren omdat Rosa de hond veel voert. Enkele jaren geleden merkten de bewoners van de omgeving dat er honden begonnen te verdwijnen. De trouwe huishonden die nooit eerder van huis waren weggelopen en zelfs de meest agressieve honden begonnen aanhankelijk te worden naar vreemden die hun met stukjes vlees voerden, ook deze honden verdwenen na een tijdje. Toen werd door de bewoners de gruwelijk ontdekking gedaan, ze wisten eindelijk waar de honden bleven. Buurtbewoners zien vaak mannen honden het huis van Rosa in slepen. Meestal zijn dit herders, newfoundlanders en duitse doggen. Het is zelfs mogelijk wanneer je van je trouwe huishond afwilt, deze tegen betaling af te staan aan Rosa. Het maakt haar niet uit waar de hond vandaan komt, al is het een rashond waar ze zelf veel geld voor kan krijgen. De honden die Rosa in bezit heeft mest zij allemaal vet om vervolgens te verwerken tot vlees. Zij verkoopt dit vlees in haar eigen restaurant, maar ze verkoopt het vlees ook aan restaurant in China, Duitsland en Korea. Zelf vind Rosa dat ze helemaal niet fout is, haar motto is: "Mensen geven mij een hond en ik zorg dat de hond zal terugkeren naar de mensen." In de buurt hangen er op elke muur veel flyers, hierop staan vermiste honden van eigenaren, ze bieden zelfs grote bedragen voor degene die de hond thuis brengt of een tip kan geven over de verblijfplaats. Rosa wil de honden niet aan de eigenaren teruggeven, tenzij deze meer bied voor de hond dan dat zij zou krijgen voor het vlees. Ooggetuigen deden het volgende verslag: In haar werkplaats hangen haken, waaraan de honden opgehangen worden nadat zij in elkaar getrapt zijn. Aan deze haken worden zij ontdaan van hun huid, dit levend omdat de huid dan makkelijker loslaat. Onder alle haken staan potten, dit om het bloed dat van de honden loopt op te vangen. Buiten staan er allemaal loodsen, zo om het pand heen gebouwd dat er van buitenaf niets gezien wordt van de horror die zich daar dagelijks afspeelt, uit die loodsen klinkt klaaglijk gehuil van de honden die wachten op hun lot. Overal op de grond liggen plassen bloed bedekt met schimmels. De onnodige delen van de honden (staart kop en oren) worden achter het pand in het moeras gedumpt, hieruit komt een vreselijke stank, de lucht is niet te verdragen! Een werknemer nam de getuigen mee naar een cabine en haalde hier een dunne grijze herdershond uit. De hond zat binnen blijkbaar strak vastgebonden en een medewerker maakte de hond los. De hond was zo blij deze mensen te zien, hij rukte zich los en probeerde liefde te vinden bij de getuigen. Zijn ogen stonden smekend om zijn vrijheid, maar hij moest terug de cabine in. Aan de wonden in zijn nek en aan zijn poten is duidelijk te zien dat de hond vastgebonden zit en tevergeefse pogingen onderneemt om te ontsnappen. De getuigen konden niet vertrekken zonder deze hond te redden, maar de werknemer kon de hond niet verkopen zonder toestemming van Rosa, maar zij was naar de stad met haar kleindochter (haar opvolgster?) Wel kon hij ze vertellen dat wanneer ze besloot de hond te verkopen dit tussen de 100 en 300 roebel moet opleveren. Dat is dus tussen de €2,55 en € 7,60. De buurtbewoners durven niet te getuigen, mensen waartegen Rosa precies heeft verteld hoe ze de honden bereiden, maar niemand durft iets te ondernemen. Hondenvlees wordt verkocht voor 400 tot 450 roebel per kilogram, €10,15 tot €11,40.

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst