STOP CHIHUAHUA OPLICHTERS teken hier

Mijn naam is Angela Oosterhof en ben 20 jaar oud. Ik ben sinds 3 weken druk op zoek naar chihuahua pups. Nu kwam ik een aantal advertenties tegen op het internet over pups tussen de 0 en de 150 euro. Ik heb hier direct een mail achter aan gestuurd en gevraagd wat er mis was met de pups aangezien de prijs. Direct kreeg ik een mail terug, getypt in slecht nederlands dat de pups helemaal gezond waren en ze de pups ter "adoptie" aanboden omdat de vrouw een hersenoperatie kreeg. 't enige wat ik moest betalen was 150 euro voor de transportkosten. Na lang zoeken op haar naam Patricia (eveline) heaton en pheaton90@gmail.com en mailadres via google.nl kwam ik op allerlei site's uit waar ze bijna alle hondenrassen (gratis) aanbood. Ik heb haar een mail gestuurd met de gegevens die ik over haal gevonden had, en ze praat er maar omheen en gaat maar door over mijn adres en de kosten. Uiteraard ben ik hier niet op ingegaan en ben verder gaan kijken naar een andere pup. (haal mail adres is pheaton90@gmail.com)
Even later kwam ik op speurder.nl ook mini chihuahua pups tegen voor 110,-. Ik denk direct mailen. 10 minuten laten kreeg ik een mail terug (ook in gebrekkig nederlands) dat ik 110,- euro moest betalen voor de transportkosten. en dat de pups zelf niks kosten omdat ze het druk had met haar nieuwe baan en ze geen tijd en aandacht meer aan haar pups kon schenken. Ik reageerde erop dat ik het woord transportkosten een beetje raar vond omdat je uiteraard wel praat over levende wezentjes. Ze reageerde daar eigenlijk niet op en ze vertelde dat ze blij was dat de pup in een goed gezin terrecht kwam.
Toen werd ik al kwader en ik ging verder zoeken op speurder.nl. Ik vond totaal 23 advertenties over (gratis) honden. alle advertenties waren in precies dezelfde woordenschat en zinsopbouw geschreven. Alle adverteerders hebben een (engels) achtige naam. Ik ben direct verder gaan zoeken op google.nl als zoekterm chihuahua opgelicht. Zo kwam ik website's vol tegen met berichten over diezelfde mailtjes. Ook zijn er mensen die daadwerkelijk de transportkosten betaald hebben en tenslotte nog nooit een hond gezien hebben. Ik heb de politie gebeld en gevraagd wat er hier aan gedaan kan worden. Iets van IP-adressen opzoeken etc. Ik kreeg een vrij onaardige politieagente aan de telefoon en legde het hele verhaal aan haar uit. Ze vertelde dat ik hier niets aan kon doen en de politie ook niet, tenzij ik hier zelf de "dupe" van word. Kunnen jullie mij en andere dierenliefhebbers alstublieft helpen om hier ook maar iets aan te doen. Ik heb alle mails van verschillende mensen bewaard, en kan deze ook toemailen als bewijsstukken. Ookal kan er direct niets aan gedaan worden, maar word het alleen maar even in het daglicht gezet! zodat deze onmenselijke mensen misschien fatsoenlijk na kunnen denken en mensen niet proberen uit te buiten.

Met vriendelijke groeten,

Angela Oosterhof

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst