Road to Rotterdam teken hier

Nog een paar competitierondes te gaan...niemand durft er hard op over te spreken, maar stiekem leeft het in ons allen. Het kampioenschap! Nu dichterbij dan ooit.. zou het na het seizoen 98/99 eindelijk weer gaan gebeuren? Voor heel veel supporters kan het lange wachten nu eindelijk beloond worden. Voor onze kinderen kan dit misschien wel het eerste kampioenschap worden van hun geliefde club Feyenoord!

Na jaren van sportieve en financiƫle tegenslagen kunnen wij ons naam weer laten gelden in Europa. Alles ligt binnen handbereik en stiekem hunkeren we allemaal naar dit enorme succes!

Daarom organiseren wij Road to Rotterdam. Een idee dat gebaseerd is op het in 2008 georganiseerde Road to the Cup.

Feyenoord speelt zijn laatste wedstrijd van het seizoen in Heerenveen. Mocht Feyenoord kampioen worden of direct Europees voetbal halen dan willen wij een ludieke actie organiseren. Vanaf het Abe Lenstra stadion rijden wij in een zelfde tempo naar Rotterdam toe, al toeterend, vlaggen uit de ramen van je auto en gillend als een jong kind! Dit willen wij doen zodra de spelersbus het stadion van SC Heerenveen verlaat om richting Rotterdam te rijden. De colonne van feyenoord supporters kunnen dan voor en achter de spelersbus plaats nemen waardoor de spelersbus zich aan ons tempo aan past en al stapvoets (bijvoorbeeld 50 k/m per uur) richting Rotterdam rijdt. Dit idee heeft een groen tintje. Voor het milieu en de kleuren van Rotterdam!

Ik zou zeggen, laat je steun blijken door een handtekening achter te laten. De verzamelde handtekeningen worden overgedragen aan de Supportersvereniging van Feyenoord en gezamelijk willen wij in gesprek gaan met de autoriteiten om dit te realiseren!

Steun dit idee, steun je club, steun Feyenoord! Steun het kampioenschap!!

You'll never drive alone!

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst