Moluks Kerkgebouw Krimpen teken hier

Ik (Molukse) inwoner van Krimpen a/d IJssel en omstreken, gerelateerde en/of sympathisant daarmee, (mede) onderteken deze petitie

Hierbij spreek ik mijn verontrusting uit en roep ik als (mede) ondertekenaar op dat:
1. de KVR, en haar bestuursleden, als formele eigenaar/beheerder van het Moluks kerkgebouw op om per direct haar maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt
2. haar verantwoordelijkheid als formele eigenaar van het gebouw te nemen, in alle onderhoud, renovatie, her of nieuwbouw
3. Zo snel mogelijk in gesprek hierover te gaan met de gebruikers van het gebouw, verontruste kerkgangers en alle leden van de Molukse gemeenschap in Krimpen a/d IJssel, ongeacht hun lidmaatschap bij een van de 3 Molukse kerkgenootschappen in Krimpen a/d IJssel, of de door de 3 kerkgenootschappen gevolmachtigde vertegenwoordigers
4. Openheid van zaken te geven van het financiƫle reilen en zeilen van de KVR en de gevolgen daarvan voor de Molukse kerk in Krimpen a/d IJssel
5. Volledig transparant te zijn over haar doelstellingen, risico's en belangen van de KVR en eventuele mede belanghebbende partijen in zijn algemeenheid (landelijk) en in het bijzonder mbt het Molukse kerkgebouw te Krimpen a/d IJssel
6. zich maximaal in te spannen om zo snel mogelijk weer te kunnen kerken in eigen gebouw voor de Molukse kerkgenootschappen in Krimpen a/d IJssel, na renovatie cq. verbouw c.q. nieuwbouw.
7. zich verantwoordelijk op te stellen jegens de gebruikers, de Molukse gemeenschap te Krimpen a/d IJssel en haar conclusies te trekken als zij niet voldoende effectief aan de plichten als formele eigenaar kan voldoen.
8. als dat nodig is ten faveure van de doelstellingen van het Molukse kerkgebouw te Krimpen a/d IJssel, zo nodig het formele eigendom (terug) over te dragen aan de lokale Molukse gemeenschap te Krimpen a/d IJssel

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst