Laserpen groen 200mW teken hier

Het productieproces van de 200mW groene laserpen is goed werk. Onderdelen hebben meer complexe vormen, zoals akkerbouwmachines, landbewerkingsmachines en oogstmachines. Ook zijn er veel complexe gebogen oppervlakken, zoals het ploegoppervlak, de roterende helmstok, de pompwaaier en de voedingsschroef, enz., En de vorm moet overeenkomstig worden aangepast aan de specifieke productieomstandigheden. Daarom heeft de ontwikkeling van dergelijke onderdelen van landbouwmachines door de traditionele mechanische verwerkingsmethode niet alleen een lange ontwikkeltijd, een gecompliceerd verwerkingsproces maar ook is het moeilijk om het gewenste effect te bereiken. Het gebruik van een 200mW groene laser rapid prototyping integratietechnologie verkort niet alleen de ontwikkelingscyclus van nieuwe producten drastisch, verlaagt ontwikkelingskosten, maar verbetert ook de productiekwaliteit ten opzichte van traditionele productiemethoden.     De warmtebehandelingstechnologie is een nieuwe oppervlaktebehandelingstechnologie, ontwikkeld in de afgelopen 20 jaar. Het principe van laseroppervlakversterkingstechnologie is om de kenmerken van 200mW laserpen te gebruiken. Wanneer het metaaloppervlak wordt verwarmd tot een kritische overgangstemperatuur lager dan het smeltpunt, wordt de afdekking snel geaustenitiseerd, vervolgens snel afgeschrikt en geblust, en wordt het metalen oppervlak snel versterkt. Laseroppervlakversterking en warmtebehandeling kunnen worden onderverdeeld in drie categorieën: één is dat het metaal niet smelt wanneer de laser wordt bestraald, maar de microstructuur verandert.

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst