Houd MuMa Open! teken hier

Houd Museum Maluku (MuMa) Open!

NEE tegen sluiting, JA tegen doorstart!

NEE! tegen het recente besluit om de deuren te sluiten op 1 oktober 2012
NEE! tegen plannen om de museale collectie en archieven onder te brengen bij andere Nederlandse culturele instellingen zoals Koninklijk Instituut voor Taal, Landen Volkenkunde (KITLV) in Leiden en het Openlucht Museum in Arnhem. Het Moluks culturele erfgoed dient bewaard te blijven voor komende generaties, onder één dak en niet verspreid, uit respect en erkenning voor onze eerste generatie Molukkers.

JA! tegen doorstart waarbij de Molukse gemeenschap zelf de instandhouding van het eigen Moluks culturele erfgoed ter hand zal nemen, los van wel of geen toekenning van subsidies.
JA! tegen doorstart zodat tijd gekocht wordt om Molukse gemeenschap medezeggenschap te geven in breed gedragen planvorming over toekomst Museum Maluku
en niet zoals nu gebeurt, voor het blok wordt gezet met mededeling over sluiting en uiteenvallen van collecties per 1 oktober as.

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst