Help de politiehonden tegen mishandeling. teken hier

Zie hier voor mijn ervaring en vul direct de poll in http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=60&t=113700

Het gebeurt nog steeds dat mensen politiehonden onnodig mishandelen.
Om een politiehond te kunnen trainen moet je lid worden van de KNPV (koningklijke Nederlandse Politiehonden Vereniging. Voor informatie hier over zie www.knpv.nl

Er is nog een kleine percentage hondentrainers binnen de KNPV die hun honden op een zeer dier ontvriendelijke manier trainen. Deze mensen behandelen de honden niet als een levend wezen maar als een voorwerp die veel geld opleverd.

De honden worden als pup zijnde al agressief gemaakt op een helper/pakwerker (persoon in een bijtpak waar de hond in moet bijten.) Daarnaast worden de honden zonder pardon geslagen en geschopt. De honden worden doormiddel van een stroomband ook wel de e-collar genoemd of varkensprikker gestraft als zij niet direct doen wat er van hun verlangt wordt. Deze mensen willen in een zo snel mogelijke tijd hun hond door verkopen aan beveilging en politie om hier veel geld aan te verdienen. Ze zetten een schakelaar om bij de honden die zij niet meer uit weten te zetten. Waardoor deze honden levensgevaarlijk worden en al op een zeer jonge leeftijd moeten worden ingeslapen. Ik zie dit soort mensen dan ook als zeer onervaren en deze zouden of een cursus moeten volgen hoe zij een hond moeten behandelen . Indien deze mensen dat weigeren dan moeten deze mensen een verbod krijgen om honden te mogen houden. En wel voor levenslang.

Binnen de KNPV is het niet verplicht om een gediplomeerde instructeur te hebben. Dit terwijl politiehonden doorgeladen wapens kunnen worden als zij door ondeskundige en onervaren mensen worden getraind

Terwijl een gewone hondenschool waar puppycursus,behendigheid,gehoorzaamheid ect wordt gegeven wel in het bezit moet zijn van een gediplomeerde kynologische instructeur. Binnen deze tak van sport komt totaal geen agressie voor.

.Mijn doel van deze petitie is daarom om zo veel mogelijk handtekeningen te verzamelen om hier een eind aan te maken.

Ik vind namelijk dat iedereen die een politiehond wil gaan trainen of training aan mensen wil geven een gepaste cursus moet volgen. Met een theorie en praktijk examen. Zakken zij hiervoor dan mogen zij deze 1x over doen.

We leven in 2012 en hoeven geen martel praktijken uit te voeren laten we dit met zijn alle stoppen. 90 % van de hondensporters traint al op een diervriendelijke manier. Laten we er 100% van maken en teken de petitie.

Met deze handtekeningen wil ik naar de 2de kamer om dit voor elkaar te krijgen

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst

Verwante petities

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in

Reactie

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Doel van de actie

Laatste Handtekeningen

Gegeven

RenzoDoor:
DierenIn:
Voor wie de petitie bestemd is:
alle hondensporters binnen de knpv ,hondengeleiders, hondenlieghebbers.

handelaar, honde, knpv, mishandeling, politie

Vrienden uit je adresboek uitnodigen

Codes Om Link Te Delen

directe link