De lichtbundel van laserpen rood teken hier

De door de laserpen rood gegenereerde lichtbundel wordt door de lens verspreid om een ​​lichtbron met een dikte van ongeveer 1 mm te vormen, die op het te testen stroomveld valt. In het gebied lijnt de CCD-camera het gebied uit met de richting van de verticale lichtbron en gebruikt het verstrooiende effect van de tracerdeeltjes op het vuur om het beeld van de deeltjes tijdens de twee rode lasers op te nemen om twee PIV-negatieve films te vormen. Beeldverwerkingstechnologie wordt gebruikt om de grootte en de richting van deeltjesverplaatsing in het ondervragingsgebied te verkrijgen door autocorrelatie of statistische technieken voor kruiscorrelatie.

Op dat moment werd het eerste vergulde goud op het saffiersubstraat met een dikte van 1 tot 3,5 micron geplaatst en vervolgens in een aluminiumverdampingsschaal geplaatst en het materiaal en het substraat verhit tot 880-905 graden Celsius in argon om Zn-damp te produceren, resulterend in in Zn. De rook wordt ongeveer 2 tot 10 minuten op het substraat overgebracht en de hexagonale nanodraden kunnen worden gekweekt tot 2 tot 10 micron. Nanodraden met een diameter van 20 tot 150 nm vormen van nature een rode laserpen. Een nanodraadmonster met een hexagonale dwarsdoorsnede bij kamertemperatuur werd gepompt met de vierde harmonische van een rode laserpointer (golflengte 266 nm, pulsbreedte drie ns) en de rode laserstraal viel op de nanometer onder een hoek van 10 graden. Op de symmetrieas van de lijn.

Anderzijds kan Raman-spectrale intensiteit, spectrale lijnprofiel meer de informatie van de materiaalmoleculen reflecteren, zoals de concentratie van de stof, temperatuur enzovoort. Als de polarisatie-eigenschappen van het Raman-spectrum verder worden geanalyseerd, kan dit gemakkelijk worden gebruikt om de rangschikking van de moleculen te begrijpen, zoals het bestuderen van de volgorde van de filamenteuze vloeibare kristalmoleculen.

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst