6 Paarden levend verbrand in Rusland teken hier

Publieke organisaties werden ingelicht nadat een inwoner van Dachny Dzerzhinsk, Nizjni Novgorod een vreselijke ontdekking deed. De tragedie vond plaats in de stallen van Catherine Shuvalov. Voor de ogen van getuigen, waaronder minderjarigen, werden 6 paarden levend verbrand. Volgens de getuigenis van Olga Shibareva een schoolmeisje die al enkele jaren zorg droeg voor deze paarden, de paarden hadden veel pijn, ze stijgerden om de vlammen van hun af te krijgen, maar dit was tevergeefs. Meerder pogingen om te onstnappen hebben niet mogen leiden tot bevreiding. Olga heeft de paarden nog geprobeerd te lokken met eten en wilde erheen rennen om ze te bevreiden, maar zij werd tegen gehouden. Ze haat de vrouw die dit gedaan heeft! Ook een mevrouw die er een paard stalde was aanwezig, zij kon ook niks doen vaar haar eigen paard en de anderen en raakte door alle comotie het bewust zijn kwijt. Zij is afgevoerd met een ambulance. De kinderen die getuigen waren zijn getraumatiseerd, zij hebben nachtmerries over hoe hun favoriete paarden in vlammen opgaan. Ook vele andere getuigen zeggen dat ze niet de kans kregen om iets te ondernemen, zij werden tegen gehouden door de sadistische eigenaresse van de stallen.

Maar is Rusland is er geen wet tegen dierenmishandeling en wordt deze vrouw dus niet berecht. Het doel van deze petitie is om naar de regering in Rusland te sturen en te eisen dat de dame voor deze misdaad dezelfde straf krijgt als wanneer zij dit in Nederland zou hebben gedaan.

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst