10 honden worden onnodig afgemaakt. teken hier

WIE KAN HELPEN? DRINGEND HULP GEZOCHT!!! MASSAAL DELEN!!! Helping St-Fransiscus shelter is een organisatie die hulpgoederen inzamelt voor de St-Fransiscus shelter in Roemenië. Af en toe als er genoeg goederen verzamelt zijn gaan een paar mensen met een vracht naar daar, werken er een paar dagen mee en brengen dan een paar geadopteerde hondjes mee terug naar België. Bij het laatste transport liep het mis. De vrachtwagen was 4u te vroeg in België. De 4 hondjes waren door die 4u “zogezegd” niet in orde met hun vaccins. Het ene hondje Titza is al van vorig jaar in orde met al haar vaccins, ook die tegen Rabies. De andere 3 hondjes zijn ingeënt op 7 maart 2014. Volgens de wettelijke termijn mochten ze de dag dat ze toekwamen in België zijn en zou er géén vuiltje aan de lucht geweest zijn, mochten de mensen op het uur gelet hebben. Nu dreigen ze deze honden terug te sturen. Het FAVV deed de controle en maandag 7 april moeten de hondjes terug naar Roemenië, deze zullen ge-euthanaseerd worden, zonder pardon. Deze hondjes zijn volledig in orde maar worden gewoon teruggezonden… We zijn in contact met een advokaat maar dat kost tijd, tijd die we niet hebben. Organisaties of mensen die dit meegemaakt hebben: willen jullie aub contact met ons opnemen? Mensen die iemand kennen in de media, willen jullie dit aub doorgeven? AUB? IEMAND??? Alle contact: Juanita Porton 0471281290 of Anneke Dullaert 0494 278 963 DELEN AUB

Petitie Tekenen

Handtekening Facebook
OF

Als je een account hebt, log dan in, of registreer je anders door de velden hieronder in te vullen.
E-mail en wachtwoord zijn je inloggegevens om andere petities te kunnen ondertekenen nadat je hebt ingelogd.

Persoonlijke levenssfeer in de zoekmachines? U kunt gebruik maken van een nickname:

Je moet een correct e-mailadres invoeren om je handtekening te kunnen bevestigen, anders wordt deze verwijderd.

Ik bevestig de registratie en ik ga akkoord met Gebruik en Beperkingen van Diensten

Ik bevestig dat ik het privacybeleid heb gelezen

Ik ga akkoord met de verwerking van persoonsgegevens

Reactielijst