WAT IS ONLINE PETITIES

Welkom op Activism - Online Petities, de voornaamste en belangrijkste site voor petities in Nederland.

Wij van Activism - Online Petities geloven dat één ieder van ons de eerste stap kan zetten op weg naar het veranderen van de wereld en dat iedereen zijn eigen ideeën kan en moet uitspreken en delen met anderen.

Wij geloven dat zonder een passende ruimte om actie te voeren, hoe klein of alledaags die actie ook is, niemand werkelijk vrij kan zijn.

Daarom hebben we Activism - Online Petities gemaakt. Vrij toegankelijk, gratis, onafhankelijk, van ons en van jullie.

Hoe schrijf ik een petitie »

PETITIE MAKEN

Zet je acties kracht bij!

• - Het nummer 1 platform om handtekeningen te verzamelen in Nederland
  • - Absoluut en volledig gratis
  • - De mogelijkheid om reclame te maken voor jouw petitie op Facebook en andere sociale netwerken
  • - De mogelijkheid om handtekeningen te downloaden in PDF of DOC formaat om ze te kunnen printen en aan mensen te kunnen overhandigen
  • - Je petitie is voor de hele wereld zichtbaar
  • - Lees hier onze Ethische Code

Laten we deze wereld van onderaf veranderen!

Maak nu meteen je eerste petitie »

Kerstboom Haagse passage

Beste facebookers.Voor jaren heeft er in de Haagse passage een grote kerstboom gestaan (zie foto 1). Het is inmiddels een traditie en mensen kwamen zelfs van buiten de stad naar de passage om de kerstboom te zien. Nu gaat apple er een winkel openen maar ze verbieden de inmiddels traditionele kerstboom. De winkeliers organisatie heeft bezwaar aan getekend maar apple luistert totaal niet naar de winkeliers die er al jarenlang hun winkel hebben. Deze arrogantie van apple mag niet getolereerd worden en roep iedereen op of naar de passage toe te gaan en de zwarte wanden vol te kalken dat ze dit ... doorgaan »

MOST READ