Segrest del Rei d'Espanya firma ora

El discurs d'ahir Felip l'anomenat Rei d'Espanya, ha ofès a una gran part de les persones que han de ser defensades. Més de vuit-cents ferits no són conseqüència normal dels actes de govern, perquè després de l'atac a l'agost a la Rambla de Barcelona, ​​estava l'atac a la democràcia posat en marxa pel Sr. Rajoy amb la complicitat de la guàrdia civil i ha causat més de 800 ferits. D. Felip de Borbó ja no té dret a ser el Rei d'Espanya. Es va aprovar el comportament violent i repressiu com el desplegat per Francisco Franco contra persones que no són terroristes, sinó sent ciutadans d'Espanya.

El senyor Felip de Borbó ha d'abdicar. No té dret a representar a un poble ofensius, sis milions d'habitants.

S'haurà de ser acusat de crims contra la humanitat pel suport als atacs del seu exèrcit feixista contra una multitud de les persones que li va demanar només per votar.

Espanya es va matar ... però com Araba Fenice, Catalunya renéixerà. I amb ella tots els pobles que intenten desfer-se d'un estat que no té res més democràtic. T'ho xucli !!!!

Guanyant Catalunya! Viu la gent lliure catalana !!!

Allà on la gent lluitarà per la seva llibertat, hi seré.

Firma La Petizione

Firma con Facebook

Privacy nei motori di ricerca? Usa un soprannome:

Confermo la registrazione ed accetto Uso e limitazioni dei servizi

Confermo di aver preso visione della Privacy Policy

Acconsento al Trattamento dei dati personali

Bacheca

Chi ha firmato questa petizione ha visto anche queste campagne:

Firma La Petizione

Firma con Facebook

Se disponi già di un account esegui il login

Commento