Udskiftning Fladt batteri til XIAOMI R13B01W 7.6V Volt Lithium Polymer Fladt batteri (5107mAh/39Wh) signer maintenant

Nyt XIAOMI R13B01W batteri(锂离子)| HOJ kvalitet,LAV采取胡蒂格撬动[Fladt batteri,vekselstrømsadapter,LCD面板dedikeretstrømforsyning]小米R13B01W batteriudveksling。

马卡:  XIAOMI Varenummer:R13B01W 材料:锂离子 Kapacitet:5107mAh / 39Wh Spænding(V):7.6V Dimensioni prodotto: Codifica:ECN10427_Ta 型号:小米笔记本电脑Mi Air 13.3

harshopørgsmål的hvis,kontakte os的bedes。

在线butik: DK:XIAOMI Fladt batteri IT:XIAOMI Batteria ES:XIAOMI Batteria IT:Akkus XIAOMI Ersatzbatterien zu verkaufen JP:XIAOMI アダプター XIAOMI R13B01W batteri Kompatible modeller :

XIAOMI Xiaomi Laptop Mi Air 13.3

XIAOMI R13B01W Batteri Beskrivelse

batterystore.co udskiftning Fladt batteri fremstilling er kompatibel med og optimeret til XIAOMI R13B01W. Batteriet bruger et højkvalitets batteri til højere ydelse, længere levetid og højere pålidelighed. Indbygget beskyttelse kredsløb sikrer enhedens sikkerhed, stabilitet, hurtig opladning og lavt strømforbrug.

Ofte stillede spørgsmål

Sp: Hvordan kan jeg kontrollere, om dette batteri er kompatibelt med min bærbare computer?

A: Find først delnummeret på det gamle batteri eller modelnavnet på den bærbare computer (f.eks. "XIAOMI R13B01W") og matche vores produktkompatibilitetsformular. For det andet, sammenlign de gamle batterier til vores produktbilleder for at sikre, at de er i samme form. Endelig skal du kontrollere, at spændingen (nominel værdi) er den samme som den gamle spænding. For mere information, klik på Hvordan finder jeg det rigtige batteri til min bærbare computer?

Q: Er dit udskiftelige XIAOMI R13B01W batteri kompatibelt med det originale XIAOMI R13B01W batteri?

A: 100% OEM kompatibel for at sikre, at dine originale XIAOMI R13B01W batterispecifikationer (samme størrelse, høj kvalitet) er opfyldt. Alle vores bærbare batterier til XIAOMI R13B01W er internationalt certificerede (CE, UL, ROHS, ISO9001 / 9002).

Sp: Hvordan oplader jeg mit nye batteri med XIAOMI R13B01W for første gang? Hvordan holder du dit bærbare batteri i fremtiden?

A: Den nye XIAOMI R13B01W-batteripakke leveres normalt i delvist opladet tilstand. Lad den nye XIAOMI R13B01W batteripakke udlades til 10% -20% og oplad den 3-5 gange for fuldt ud at aktivere batteriet til sin maksimale nominelle kapacitet. Brug ikke mindre end 20% af strømmen før opladning under brug. Hvis batteriet ikke bruges i lang tid, skal du oplade det en gang om måneden og holde den resterende strøm på omkring 50%, og opbevar den derefter i et tørt og køligt miljø.

Spørgsmål: Hvordan demonterer jeg, udskifter, installerer og opgraderer min HP VR03XL laptop batteri?

Svar:
1. Vend HP VR03XL laptop.
2. Find den bærbare batteri-låseknaplås til HP VR03XL-bærbar computer.
3. Nu er HP VR03XL laptopbatteriet oplåst, og batteriets udløserknap er fundet.
4. Tryk på batteriudløserknappen, og træk forsigtigt batteriet ud af notebook'en.
5. Nu, da dit HP VR03XL batteri er blevet fjernet, skal du installere et udskiftet HP VR03XL batteri.
6. Sæt batteriet i åbningen. Skub HP VR03XL-batteriet i notebook'en og fastgør den på plads.

Sie können auch diese Akku sehen wollen Andet batteri SAMSUNG EB-BR382FBE Samsung Galaxy Gear Live SM-R382 Andet batteri SAMSUNG EB-BR360ABE Samsung Gear Fit2 Fit2 SM-R360 Andet batteri SAMSUNG EB-BR380FBE Samsung Galaxy Gear 2 SM-R380, SM-R381 Andet batteri ICOM BP-227 Icom IC-F50 IC-F51 IC-F60 IC-F61 IC-M87 Andet batteri FAXMAX FMC686L Stanley FatMax

Signez La Pétition

Signe avec Facebook

Vie privée dans les moteurs de recherche? Vous pouvez utiliser un pseudo:

Je confirme l'inscription et j'accepte Utilisation et limitations des services

Je confirme avoir lu la Politique de confidentialité

J'accepte le Traitement des données personnelles

Babillard

Qui a signé cette pétition a également vu ces campagnes:

Signez La Pétition

Signe avec Facebook

Si vous possédez déjà un compte effectuez le login