Tots som un firmar ahora

Aqui a Catalunya hi han molts nens la llastima es que molts de ells no han dunem compte que cadia dia hi han molts nens veins amics dels nostres fills que pateixen una molt dolenta enfermatat que es el cancer des aqui me agradia saber que com ve diuen els nostres avis. Tots com un

Els nens i adolescents durant l’etapa avançada o terminal de la malaltia oncològica d’un dels pares experimenten importants canvis en les seves rutines diàries, en els seus sentiments i en la percepció del seu entorn familiar. Tot i així, les reaccions d’ajustament de molts d’ells davant d’aquesta situació no comporta problemes psicològics importants, però si que hi hauria factors que poden afavorir o dificultar aquest procés d’ajustament. Els objectius d’aquesta tesi eren descriure la relació entre el càncer avançat o terminal d’un dels pares i l’augment de risc de dificultats psicosocials en els fills menors, i explorar factors que podrien actuar com a moderadors o mediadors de l’ajustament psicosocial dels fills a la malaltia oncològica avançada o terminal d’un dels pares en la nostra població. Es va estudiar una mostra prospectiva de 74 fills, d’edats compreses entre 5 i 18 anys (M = 11,2 anys, DE = 4,2), i els seus respectius pares, 48 pacients amb càncer avançat o terminal de l’Institut Català d’Oncologia de l’Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta, junt a les seves parelles sanes i els tutors escolars. Encara que tots els nens i adolescents van mostrar d’alguna manera estar afectats per la malaltia, fins i tot aquells que aparentaven total normalitat, la majoria no presentaven grans dificultats d’afrontament, i entre un 10 i un 20% apuntaven situació de risc

per que sanitat es dongui compte del risc que hi ha i pugui fotrali algu que els nens no deixin el cole, i que sanitat faciliti de alguna manera la ajut als pares i sobretot alguna cosa per que el nen no tingui vergoña

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Privacidad en los motores de búsqueda? Puede utilizar un apodo:

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Acepto el procesamiento de datos personales

Tablón De Anuncios

Quién ha firmado esta petición también ha visto estas campañas:

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Si ya tienes una cuenta de acceso

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Acepto el procesamiento de datos personales

Objetivo de la campaña

Firmas Recientes

• 31 julio 20141. eva123
    Apoyo esta campaña

eva123Por:
SaludIn:

ayudas, cancer, gobierno, vida

Invita a los amigos de tu agenda

Códigos Para La Incorporación

URL directa

URL para html

URL para forum sin título

URL para forum con título