Sondeig de pilots que assistirien al possible nou bikeparc de trial de Pardinyes - Lleida firmar ahora

Un grup d'amics practicants del trial en bici conjuntament amb el Club de Biketrial Pardinyes estem mirant de muntar a Lleida un bikeparc de trial, encara està pendent la ubicació definitiva, possible serà a pardinyes, en aquest bikeparc hi hauran zones per a tots els nivells, en un futur tenim pensat fer cursos, així com també celebrar algun campionat catàlà o nacional com fa molts anys vam fer.

Volem recopilar les signatures dels diferents pilots, siguin d'on siguin, que tenen intenció de vindre a entrenar - aprendre trial en bicicleta al possible nou bikeparc de trial de Pardinyes - Lleida, ja sigui de forma habitual o esporàdicament.

Aquest sistema de signatura de recolzament digital de www.activism.com ens permetrà tenir una dada quantitativa de la gent interessada en aquest nou equipament.

Aquest sistema de recolzament simplement el volem utilitzar, per part de qui ho volem organitzar, per obtenir el possible nombre d'interessats, en cap cas per a utilitzar-ho a mode de presió o reivindicació.

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Privacidad en los motores de búsqueda? Puede utilizar un apodo:

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Acepto el procesamiento de datos personales

Tablón De Anuncios

Quién ha firmado esta petición también ha visto estas campañas:

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Si ya tienes una cuenta de acceso

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios