Salvem Televisió de L'Hospitalet firmar ahora

ELS TREBALLADORS I TREBALLADORES VOLEM LA CONTINUÏTAT DE LA TELEVISIÓ DE L’HOSPITALET, EL MITJÀ DE COMUNICACIÓ DE REFERÈNCIA DE LA CIUTAT

Benvolgut conciutadà, benvolguda
conciutadana,

Des de fa ja tres anys, vivim una situació de crisi econòmica. En som conscients perquè n’informem amb freqüència, i perquè ho veiem en el nostre entorn. En aquest context, són diverses les administracions que en els darrers mesos estan optant per ser més austeres. El darrer exemple el tenim a la nostra ciutat, on l’Ajuntament ja ha explicat que els pressupostos de l’any vinent seran inferiors als d’altres anys. Entenem aquesta situació, i entenem que des de l’equip de govern s’opti per prioritzar les polítiques socials. Treballar per garantir que tots els ciutadans disposin dels recursos mínims per tenir una vida digne constitueix un dels pilars bàsics en què se sustenta la nostra societat.

A resultes d’aquesta reducció de pressupost, però, als treballadors i treballadores de la Televisió de L’Hospitalet, la televisió pública de la nostra ciutat, se’ns ha comunicat que el futur del mitjà és incert. I això ens preocupa perquè estem convençuts que fem una feina bàsica per a la ciutat. Som un servei públic que garanteix una programació de qualitat, però som, sobretot, la veu de tots i cadascun de vosaltres: ciutadans i ciutadanes, entitats, associacions, clubs esportius i col·lectius diversos que voleu expressar-vos aprofitant un mitjà que és, per damunt de tot, vostre.

La Televisió de L’Hospitalet té ja 11 anys de vida, i des de sempre ha dut a terme una feina que no fa cap altre mitjà audiovisual. Som informació amb L’Hospitalet al Dia, som entreteniment amb Districte 8, som cultura, salut i font de coneixement econòmic amb l’Imperdible, el Batega i el Final de Mes. Som la referència esportiva amb L’Hospi en Joc, i reservem un espai per als més petits a L’Hora del Pati. I som també el cordó umbilical entre la ciutadania i el govern municipal i regidors. Som, en definitiva, un element de cohesió social a L’Hospitalet. Donem sentit al concepte “servei públic”.

La nostra televisió és una televisió de qualitat. I no ho diem només nosaltres. Diversos premis ens avalen, com el rebut fa només uns dies de la mà de la Fundació Step by Step. També l’opinió dels professionals d’altres mitjans, que veuen en la Televisió de L’Hospitalet un exemple de rigor, professionalitat i excel·lència dignes d’admirar, i d’imitar.

Per tot això, la quarantena de treballadors i treballadores de la Televisió de L’Hospitalet volem seguir fent feina en aquest mitjà. Volem que us continueu sentint orgullosos de nosaltres però, sobretot, de la vostra televisió. Us garantim que no deixarem d’esforçar-nos, amb la mateixa professionalitat i entusiasme de sempre. Farem que la Televisió de L’Hospitalet sigui encara més la vostra referència, el lloc on podeu recórrer perquè, quan us calgui parlar, la ciutat us escolti.

Per mantenir viu aquest projecte de tots, necessitem el vostre suport i la vostra complicitat. Moltes gràcies.

L’Hospitalet de Llobregat, 28 d’octubre de 2011

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Privacidad en los motores de búsqueda? Puede utilizar un apodo:

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Acepto el procesamiento de datos personales

Tablón De Anuncios

Quién ha firmado esta petición también ha visto estas campañas:

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Si ya tienes una cuenta de acceso