Per la pública, ni un pas enrere! SOS escoles de Gràcia! firmar ahora

DENUNCIEM LA POLÍTICA que es duu a terme des del govern i des de l’Administració, que destina cada vegada menys recursos als centres públics d’ensenyament i cada vegada més recursos als centres privats.
DENUNCIEM LES RETALLADES que han sofert les escoles bressol, les escoles d’infantil i primària i els instituts públics (retallades en el pressupost de funcionament, supressió de la sisena hora, retallades en les subvencions de programes educatius, retallades en ajudes i beques a les famílies, retirada de la figura de la tècnica d’educació infantil en alguns centres,…)
DENUNCIEM LA MALA GESTIÓ de la planificació i la manca de places públiques d’escola bressol i d’institut per als infants i joves dels barris de Gràcia.
DENUNCIEM L'ENDARRERIMENT DE LES OBRES de dues escoles bressol i la indefinició en les construccions pendents, de fa temps, de l’escola Univers al c. Bailen i de l’institut Vallcarca.

EXIGIM que les escoles bressol Jaén i Caspolino, l’escola L'Univers i l’institut Vallcarca es construeixin amb celeritat.

EXIGIM que la construcció de l’escola Univers i de l’institut Vallcarca, ambdues estiguin incloses en el pla d’actuacions de districte i tinguin assignat un pressupost per a les obres.

EXIGIM que de forma immediata es doni solució a les famílies afectades per l’endarreriment en la construcció de les escoles bressol Jaén i Caspolino.

Més enllà dels nostres interessos particulars, immediats i concrets, DEFENSEM un model d’escola pública de qualitat i de proximitat. Volem que es destinin més recursos per als centres educatius públics, que es faci una bona planificació de l’oferta pública, i que hi hagi voluntat i fermesa per executar tots els compromisos. No consentirem el desprestigi i l’abandonament de l’ensenyament públic.
DEMANEM QUE S'EXECUTIN LES CONSTRUCCIONS PREVISTES, que no hi hagi més demores ni inconcrecions. I tornarem les vegades que calgui per fer sentir les nostres reivindicacions, PELS NOSTRES FILLS I FILLES, per la seva generació, pel seu present i també pel seu futur.

Per la pública, ni un pas enrere!

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Privacidad en los motores de búsqueda? Puede utilizar un apodo:

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Acepto el procesamiento de datos personales

Tablón De Anuncios

Quién ha firmado esta petición también ha visto estas campañas:

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Si ya tienes una cuenta de acceso

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios