L'ALTRE MANIFEST DE LA SOCIETAT CIVIL VALENCIANA, PER AL PRESIDENT ALBERTO FABRA firmar ahora

Esta setmana, Alberto Fabra i el Partit Popular de la Comunitat Valenciana han organitzat un event on suposadament la “societat civil” valenciana signava un manifest en favor del Consell i de la unitat del conjunt de la societat del País Valencià, per tal de “potenciar els interessos dels valencians”. Al manifest no es van adherir ni els sindicats ni les universitats públiques valencianes, sabent que eixe document exposava només bones intencions i no aportava cap solució concreta als problemes del País. En definitiva, eixe manifest ha sigut una maniobra política d’Alberto Fabra per intentar llavar la seua imatge i desviar l’atenció dels vertaders problemes de la Comunitat, urgents i sense resposta.

Nosaltres, com a societat civil, davant un text sense contingut polític efectiu i davant de l’últim engany del Partit Popular a la societat valenciana, manifestem que:

- per mantenir l’honorabilitat de les institucions valencianes, el Partit Popular hauria de fer fora tots els imputats que tenen escó a les Corts Valencianes, investigats per casos de corrupció com Gürtel o Brugal;

- per salut democràtica, el Partit Popular hauria de demanar perdó pel balafiament dels recursos públics en events, visites del Papa, torres de Calatrava sense construir, projectes esportius fracasats, i intentar recuperar els diners perduts en trames de corrupció;

- per honrar la memòria del nostre poble, les Corts Valencianes haurien de reobrir la investigació sobre l’accident de metro del 3 de juliol de 2006 i estar del costat de les víctimes i els seus familiars;

- per sostindre l’Estat del Benestar, la Generalitat Valenciana hauria de pagar el que deu als dependents, als centres ocupacionals i a tots els beneficiaris de la Llei de la Dependència;

- per cuidar el teixit productiu del país, el Consell hauria de pagar a tots els col·lectius amb qui manté deutes: universitats públiques, gremis de llibrers, farmàcies, xicotetes i mitjanes empreses, bandes de música, etc.;

- per fer front a les urgències econòmiques, el President hauria de reclamar una millora en la financiació del País Valencià per part de l’Estat espanyol;

- per garantir el futur, hauria de revertir els retalls en sanitat i educació, no excloure cap persona de tindre tarjeta sanitària, no tindre xiquets i xiquetes estudiant durant anys en barracons i en condicions deplorables, baixar les escandaloses taxes universitàries i costos de matrícula, no canviar el sistema de beques per un sistema de crèdits;

- per garantir la igualtat d’oportunitats, el President hauria d’apostar pels serveis públics de qualitat, i deixar d’estimular el sector privat en àmbits com la sanitat;

- per cuidar la identitat, la Generalitat Valenciana hauria de garantir les línies en valencià en tot el procés educatiu, i no deixar fora del sistema 14.000 xiquets i xiquetes que volen estudiar en la nostra llengua i enguany no poden fer-ho;

- si el President Alberto Fabra no és capaç de veure les prioritats de la societat civil, hauria de presentar la seua dimissió.

Tot açò manifestem i reclamem els exclosos d’aquella societat civil i d’aquell manifest buit, i per això proposem este text a totes les persones que vullguen adherir-se i lluitar per un País Valencià més digne del que ens deixen.

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Privacidad en los motores de búsqueda? Puede utilizar un apodo:

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios

Confirmo que he leído la Política de privacidad

Acepto el procesamiento de datos personales

Tablón De Anuncios

Quién ha firmado esta petición también ha visto estas campañas:

Firma La Campaña

Firma con Facebook

Si ya tienes una cuenta de acceso

Confirmo el registro y acepto Uso y limitaciones de los servicios