Wij willen ons Anderlecht terug sign now

Als Anderlechtsupporter ben je een voorstander van mooi, technisch verzorgd, aanvallend voetbal. Die huisstijl is volledig zoek.
Sinds de komst van Hugo Broos is het helemaal bergaf gegaan met onze club.
Franky Vercauteren doet gewoon verder in de stijl van Hugo, nl. angsthazenvoetbal zonder enige vorm van standvastigheid in het systeem dat we hanteren.
Het is ver gekomen dat een ploeg als Anderlecht, met de talentvolle voetballers die we dit jaar hebben, zich steeds weer aanpast aan de tegenstander. Dat je dat in de Champions League doet, ok, maar in de Jupiler League ? Dat je in thuismatchen zelfs tegen bv. een oerslecht Westerlo niet kan domineren, laat staan 1 deftige actie kan opzetten, dat kan niet meer. Dit moet stoppen !
En aan de spelers ligt het dus zeker niet. De laatste 10 jaar zag ik nooit zoveel talent bijeen dan nu.

Franky, ooit was je mijn idool ...

Onderteken deze petitie als u akkoord bent met het bovenvermelde en dat u dringend weer het echte Anderlecht wil zien met techniek, durf, lak aan de tegenstander en diens tactiek ... gewoon uitgaan van de eigen kracht dus !
Het bestuur, moet maar de nodige stappen nemen.
Het moet gedaan zijn dat wij als supporters steeds maar op onze kop moeten laten zitten en met tegenzin naar de matchen gaan.

Victor NielsenBy:
FoodIn: