WarmWaterInDouchesSporthalVogelenzangLot sign now

Als sporter maak ik met plezier gebruik van de accomodaties in Sporthal Vogelenzang in Lot. Een aangename sporthal die netjes is uitgerust en waar verschillende binnensporten beoefend kunnen worden. Als lid van een sportclub betaal ik lidgeld. Daarnaast worden er activiteiten georganiseerd en sponsors gezocht om de huur voor het gebruik van de accomodatie te subsidiлren. Iets wat begrijpelijk is aangezien de accomodatie onderhouden moet worden.

Toch is er ййn punt dat ik niet meer acceptabel vind aan de sporthal: de douches.

Telkens na het sporten kom ik samen met mijn ploegmaats tot de vaststelling dat het warme water, nadat enkele personen hebben gedoucht, opgebruikt is. Vervolgens komt er uit de douches enkel koud water.

Het is voor mij niet langer aanvaardbaar dat verschillende sporters huiswaarts moeten keren omdat een koude douche niet aangenaam is, en zeker niet in de winter.

Dit wordt wekelijks gemeld aan de zaalwachters in de sporthal maar die geeft aan dat zij niet in staat zijn om hier iets aan te veranderen.

Los van het feit dat dit een hinderlijk probleem is, is dit niet iets waarvoor mijn club en in het verlengde daarvan ikzelf een financiлle bijdrage zou moeten leveren.

Ik hoop dat u wel bij machte bent om hier iets aan te veranderen. Daarom wil ik u vragen om te laten uitzoeken wat het probleem is en of u het nodige wil ondernemen om het op te lossen.

Een sportfan.

Ralph ChambersBy: