Viper para a abertura do show do Iron Maiden no Brasil / Viper for opening band in Iron Maiden's concert in Brazil sign now

Saudações a toda equipe da Mondo Entretenimento!

Primeiro, gostaríamos de agradecê-los por oferecer ao povo brasileiro uma nova oportunidade de presenciar uma apresentação da banda IRON MAIDEN.

O propósito desse abaixo-assinado é de pedir a inclusão da banda brasileira VIPER no cast de bandas de abertura para o IRON MAIDEN nesta turnê brasileira. Com mais de 20 anos de carreira e uma sólida legião de fãs, o VIPER merece participar deste espetáculo junto a uma de suas principais influências.

Nós do Oficial Fã-Clube Brasileiro, formalizamos esse pedido representando o desejo de milhares de pessoas que participam ativamente da vida da banda, através dos shows, comunidades no Orkut, etc.

Nos ajude a levar o Heavy Metal nacional a um patamar ainda maior.

Sinceramente,
Viper Oficial Fã-clube Brasileiro
____

Greetings to the entire staff of Mondo Entretenimento!

First, we would like to thank you for offering the Brazilians a new opportunity to see a concert from IRON MAIDEN.

The purpose of this petition is to request the inclusion of the Brazilian band VIPER in the cast of bands opening Iron Maiden's tour in Brazil. With more than 20 years of career and a legion of fans, VIPER deserves to take part in this show with one of their major influences.

We, from the Official Brazilian Fan-Club, formalise this request representing the wish of thousands of people who participate actively in the band's life, through concerts, communities at Orkut, etc.

Help us to promote brazilian Heavy Metal even more.

Dona GambleBy:
International PolicyIn: