Viking vs Brann sign now

I еr har Viking skuffet stort, veldig stort. Med gull som vikings mеl hadde ingen fшr еrets sesong tippet viking pе nedrykksplass fшr sesongens siste kamp mot Brann.
Men vi har ikke tid til е diskutere resultater, klage pе prestasjoner og styret. Slikt mе taes etter sesongslutt.

Nе trenger viking EKTE supportera som kan stшtte opp om Nordlie og laget. Er du en av dem? Hеper sе gjerne at vi til neste kamp kan vise Norge og norsk toppfotball at selvom vi ikke har det beste laget i еr, har vi definitivt de beste supporterene! Og med gode og livlige supportera til neste kamp kan det gе veien. Men sе er spшrsmеlet, er du en av dem som VIRKELIG brenner for Viking????Sett alt for mange medgangs supportera i еr....Masser av klager Aftenbladet og rogalandsavis sine debattsider om at spillere ikke brenner nok for laget, dеrlig styre, dеrlig keeper, dumme kjшp og salg...
Det har ingenting е si nе, fortiden kan ikke endres pе. Og feilene kan man diskutere og rette opp i etter sesongslutt...Og du som klager pе spillerne ikke ofrer seg nok for laget..... Se pе deg selv, gjшr du det?Dersom du er en av dem som klager over alt og ingenting, og ikke stшtter opp om det gеr dеrlig. Da er du definitivt ikke en av dem. Du kalles en medgangssupportet og er ikke en som brenner for Viking som en ekte supportet...Slike supportera trenger man ikke...! Men hеper som sagt at sе mange som mulig VIRKELIG brenner for viking og lagets suksess...og gir dem med stшtte og oppmшte pе neste kamp en gylden mulighet til е forlenge kontrakten med norges tippeliga.
Sе min oppfordring til dere er е ta med venner og familie е mшte opp til tiеrets viktigste vikingkamp. Damer og menn,gammel som ung...stшtt opp og gi vikinglaget hеp!

Hadde vжrt sе kjekt om vi fikk til е igjen fylle norges fineste stadion forran denne kampen. Er du en EKTE supporter som med din tilstedevжrelse vil vжre med е fшre viking til seier mot Brann???

Joni ConnerBy:
International PolicyIn: