Vi Vil Tenke, Undre, Se og Bry oss mer sign now

Ja, vi vet at dere allerede har sagt at at dere ikke vil vise flere sesonger av The Tribe utenom de dere allerede har vist, men vil vil alikevell prшve е overbevise dere.

Ifшlge en undersшkelse er 75\% av det du lжrer noe du har lжrt av е se noe, visuelt-lжring.
Vi ser pе The Tribe, og vi lжrer; Vi lжrer kanskje ikke ting der du kan sette 2 streker under svaret, men det vil jeg si at er bra. The Tribe fеr eldre barn og ungdom til е tenke seg om, undre seg, se seg om, bry seg..
Tenke at det er ikke "bare" е ha mat pе bordet...
Undre seg hvordan det var fшr nеr de ikke hadde strшm, og hvordan det eventuelt vil bli viss de noen gang kommer i en situasjon der det ikke er strшm, noen plass. Hvordan det da blir nеr de har stеr opp og skal dusje е fшne hеret...
Se seg om og se at ingen er perfekte, og det er hvertfall ikke er perfekt е slanke seg og ende opp som ett beinrangel som lider av bulimia eller anorexia...
Bry seg nеr de ser en gutt som blir mobbet, ikke bare late som ingenting sеnn at de kan vere med i "den kule gjengen"

Barn og ungdom har godt av е se tv-serieer som ikke bare handler om hvem som kysset hvem og hvem som lе med hvem.
De har godt av е se tv-serier som ikke bare handler om hvem spm ble home-coming queen dette еret.
De har godt av е se tv-serier som ikke bare inneholder nettopp noen spnikle over-slankede modeller.

Ikke se pе tv da, tenker du kanskje. Men du ser, tingen er den at tidene forandrer seg. Ja, pе midten av 60 tallet var sikkert barn ute og klatret i trжrne til de ble 16, men som jeg nettopp skrev: Tidene forandrer seg, og det gjшr de enten vi liker det eller ikke. Sе viss ikke de ser pе The Tribe mellom 16.30 & 17.10, ja sе ser de pе Beverly Hills eller Simpson... Og du trenger ikke е vere psykolog for е forstе at du har bedre av е se pе The Tribe en Simpsons!

Jeg er en av de som er skikkelig tribe fan, og det tror jeg de fleste andre som skriver under her ogsе er. Og jeg tror ogsе at alle de andre skikkelige tribe-fansen kommer til е ha det like fжlt som meg det еret vi mе vere uten The Tribe.

Sе derfor spшr vi dere, NRK, kan dere vere sе snill е vise oss flere sesonger av The Tribe?