Vi vil gerne holde salsatek pе kulturbroen sign now

Underskriftsindsamling

Aalborg Salsa Forening har skabt "Salsa Addicts" som dens officielle middel til at arrangere sеkaldte salsateker for dens medlemmer samt til at give ikke-medlemmer smag for salsadansen.
Et salsatek er en begivenhed hvor der bliver undervist i salsatrin og -figurer, og hvor der bagefter bliver spillet salsamusik for at give danserne mulighed for at шve det de har lжrt.
Der har vжret 3 forskellige faste salsateker tidligere rundt omkring i Aalborg, men da salsafolket ikke plejer at bruge penge pе drinks, er disse salsateker allesammen blevet lukket af шkonomiske grunde. Kun et eneste vil fortsжtte med nogle uregelmжssige arrangementer efter sommeren, 3 gange om еret.

Men da der er behov for sеdanne regelmжssige salsateker, har vi startet et nyt koncept hvor vi udover de traditionnelle aspekter af et salsatek, har tilfшjet mulighed for andre lokale danserelaterede foreninger at komme og vise hvad de kan, for evt. at tiltrжkke flere folk til deres foreninger. Indtil videre har vi haft den fornшjelse at introducere Tango, Samba og Capoeira for vores gжster. Pе den mеde bidrager vi med at skabe forbindelse pе tvжrs af de forskellige dansrelaterede foreninger rundt omkring i byen. Med andre ord, vi fremmer lokale aktiviteter med et stжrkt kulturelt og socialt indhold, vi beriger og understшtter danseforeningerne i omrеdet, og vi letter adgangen til foreningslivet.

Disse punkter stemmer overens med det formеl som stеr bag brugen af Kulturbroen.

Men nеr det typiske og forventede forlшb for et normalt salsatek er:
1) salsa undervisning med gжsteunderviser fra ca. kl. 20 til kl. 22
2) шvetimer i en hyggelig stemning fra ca. kl. 22 til kl. 02
er der opstеet et problem med brugen af Kulturbroen som kun mе bruges senest indtil kl. 23.

Men da vi mener at vi opfшrer os som nogle velopdragne og pжne mennesker der er glade for muligheden for at bruge Kulturbroen til dans, vil vi gerne anmode om at fе lov til at bruge lokalerne indtil kl. 02.

Stшt initiavet med din underskrift hvis du er enig med os! :)

Brandi WilliamsonBy:
Business and CompaniesIn: