Vandereycken buiten sign now

Pour faire simple : signez la pйtition pour montrer que vous voulez que l'URBSFA remercie Vandereycken !

Nous avons rйcoltй 7 points sur 24, fait 0-0 contre le Kazakhstan chez nous en jouant avec 7 dйfenseurs, perdu 5 fois de suite.. Nous sommes а йgalitй de points avec l'Armйnie et dйjа йliminй pour la qualification vers l'Euro 2008 ! La Belgique est dйsormais 71иme au classement Fifa derriиre des pays comme l'Ouzbйkistan, l'Albanie, la Macйdoine,.. Renй Vandereycken n'en fait qu'а sa tкte face а la presse, reprend des joueurs sur le banc dans leurs clubs respectifs (Van Damme, Mbo, Schollen, Lйonard,...), refuse de sйlectionner des joueurs comme Pocognoli car il entretient de vieilles rancunes avec Genk. Le nombre de spectateurs lors des matchs des Diables est en chute libre а cause des rйsultats et de son jeu а dormir debout, et ce coach devrait rester а la tкte des Diables ? Non, c'en est assez ! Nos Diables ne sont plus des Diables, et Vandereycken en est un des responsables, cela doit changer !

Les Espoirs et son coach nous ont rendu а nouveau fiers de notre football, Vandereycken pas. Aurevoir Renй, que les dirigeants comprennent cela !

***

Doodeenvoudig: Vandereycken buiten! Teken de petitie om een echt signaal aan de KBVB te geven.

Belgiл staat 6de met evenveel punten als Armeniл, speelde thuis met 7 verdedigers 0-0 tegen Kazachstan, heeft 5 keer op rij verloren, staat 71ste op de Fifa-wereldranglijst achter landen zoals Oezbekistan, Albaniл en Macedoniл. Er heerst een gespannen verhouding met de pers (rel met VRT en VTM, bondscoach Vandereycken selecteert spelers die zelfs bij hun eigen club niet aan spelen toe komen (Jelle Van Damme, Mbo Mpenza, Davy Schollen, Philippe Lйonard,...), maar negeert tegelijkertijd negeert spelers in vorm, zoals Sйbastien Pocognoli, enkel en alleen omdat hij in onvrede uiteen is gegaan met Racing Genk. Het aantal toeschouwers daalt duidelijk vanwege het pover spelpeil. Kortom: deze Rode Duivels zijn niet echte Duivels, en dat moet veranderen!

De Nationale Beloftenploeg en hun coach hebben op het EK in Nederland ons opnieuw trots kunnen maken op een nationale voetbalploeg, de elite en Vandereycken kunnen dat niet.

Bye bye Renй! De voetballeiders moeten dat begrijpen!

Goal reached !

browse all the signatures