Underskriftsindsamling mod Gribskov Kommunes planlagte nedlГggelse af de for NordsjГlland vitale buslinier, 305 og 306. sign now

Dette er en underskriftsindsamling, der har til hensigt at forhindre Gribskov Kommune i at gennemfГёre sin hensynslГёse plan om nedlГggelse og amputation af det to vitale kollektive hovedfГrdselsГrer, buslinierne 305 og 306, med den katastrofale ГёdelГggelse af NordsjГllands trafikale sammenhГngskraft, hvad kollektiv trafik angГr, til fГёlge.

Gribskov Kommune planlГgger denne nedlГggelse af buslinierne 305 og 306, velvidende at den derved fratager de mange mennesker der er helt afhГngige af disse to busser i deres dagligdag, deres bevГgelsesfrihed, og pГtager sig dermed ansvaret for at komplicere disse menneskers tilvГrelse langt ud over det rimelige.

Hvis du er et af de mange, af denne groteske beslutnings berГёrte ofre, eller blot en anstГndig person, der kan erkende den grove urimelighed i denne planlagte, af hensynslГёs, primitiv kassetГnkning, motiverede nedlГggelse af disse buslinier, henstiller jeg til dig at du her ved din underskrift og eventuelle kommentarer, lader din rГёst hГёre i denne sag, sГledes at anstГndigheden her kan sejre ved det sande folkedemokratis hjГlp. Lad ogsГ venligst andre berГёrte vide, at denne underskriftsindsamling eksisterer, sГledes at ogsГ de kan bidrage positivt til at forhindre lokal-tyranniets triumf over det almindelige, hГderlige menneske. Mange tak.

Initiativtager til denne underskriftsindsamling,

Karsten Rune Pedersen.

Simone BrewerBy:
Justice, rights and public orderIn:
Gribskov Kommune