Suomen paras peliohjelma sign now

Tдllд adressilla yritдmme saada Tuomas Puhan, Miika Huttusen, Kreivi Stakulan sekд kuminaaman (en muista sen nimee, se kuminen ukko, joka juons jotain peliohjelmaa maikkarilla) tekemддn yhteistyцtд, jotta saataisiin aikaan Suomen tv-historian paras peliohjelma, EI, vaan koko Suomen paras ohjelma. Arvostelijoina Joystickista tutut mitддn osaamattomat svenska pojke teinit, kaikki arvostelut tulisivat Joystickin mukaan kuukausia myцhдssд, ja juontajat puhuisivat pelkkдд paskaa keskenддn koko lдhetyksen ajan. Grafiikat olisivat SubTV:n edesmenneestд Subidosta aina liian pientд ruutua ja tдyteen tungettuja sponsorimainoksia myцten. Ohjelma tulisi Joystickin lailla ihan milloin sattuu, eikд missддn olisi mitддn jдrkeд. Joka jaksossa olisi Puhan oma Pro Evolution Socceria n00beille-osuus, jossa Puha pддsisi oikein kunnolla pдtemддn PES-taidoillaan, ja samalla tekemддn itsestддn pelle koko kansan nдhden. Jos siis haluat hyvдд tv-viihdettд, haluat tv-lupamaksuillesi vastinetta, haluat tehdд muutoksen koko Suomen kansan hyvдksi, niin anna ддnesi kuulua kanavanjohtajien korvissa allekirjoittamalla tдmд adressi.
Muutos on vain muutaman ддnen pддssд.

Sign with Facebook sign_with_twitter

Sign with Facebook sign_with_twitter

Paula MarshBy:
Justice, rights and public orderIn:
Kaikkien tv-kanavien johtajat