Studentenleven Buitencampussen UA sign now

Het studentenleven van de buitencampussen van de Universiteit Antwerpen speelt zich af op fort VI in Wilrijk. Sinds kort staan er op de parking in het fort containerklassen van een topsportschool. Deze containers zijn maar een tijdelijke oplossing, en binnenkort zal er dan ook een echte school gebouwd worden op het (nu nog) grasveld van het fort.
Als die school er komt, zullen de clublokalen van onze studentenverenigingen in het fort moeten verdwijnen, en is het gedaan met ons sociaal en tof studentenleven op de buitencampussen.

De beslissingen over deze topsportschool worden buiten ons om gemaakt, maar met deze petitie willen wij, de studenten van de buitencampussen van de UA, ons laten horen, en kenbaar maken dat er een oplossing voor ons moet gezocht worden, zodat ons studentenleven niet moet bezwijken onder dit prestigeproject.

Sign with Facebook sign_with_twitter

Sign with Facebook sign_with_twitter