Stop John de Mol met zijn plannen voor het vervange van Nickelodeon! sign now

Het is zojuist bekent geworden dan Nickelodeon vanaf 2005 om 18:00 uur ( 6 uur s'middags ) van de tv afgaat, en dan plaatsmaakt voor een nieuw programma van John de Mol. Deze programma's hebben totaal NIKS met kinder programma's te maken. Ook komen er sexueel getinte programma's ( programma's zoals 'het sterkste sperma' ). Stelt u zich eens voor als uw kinderen s'avonds nog even TV willen kijken, en ineens dit programma zien. Dit is vanzelf sprekend niet normaal. Een kinder zender die dat soort programma's s'avonds/s'nachts uitzend. Nickelodeon is een goed bekeken zender, en ( tot nu toe ) de enigste zender die dag en nacht tv voor kinderen uitzend van alle leeftijden. Dit moet zo blijven. John de Mol mag niet deze zender van de kinderen van nederland afpakken. Hele programma's zoals Ren and Stimpy, Saved by the Bell, Kenen and Kell, en nog meer zullen plaatsmaken voor de nieuwe programma's voor volwassenen van John de Mol.

Help mee om dit tegen te gaan en teken deze petitie. Het mag gewoon niet gebeuren dat het enige 'geweldloze' kinder Tv-kanaal van de buis verdwijnt en plaats moet maken voor John de Mol zijn programma's.

Teken deze petitie voor het behoudt van Nickelodeon na 18:00 uur!

Sign with Facebook sign_with_twitter

Sign with Facebook sign_with_twitter