STOP FRAGA: Nunca ma+s machismo e homofobia sign now

Ante as declaraciуns de Manuel Fraga Iribarne, presidente da Xunta de Galicia, nas que compara a sinceridade das persoas que respostan a unha enquisa electoral coa sinceridade das mulleres ao falaren da sъa vida sexual, as persoas abaixo asinantes esiximos:

1. A Manuel Fraga Iribarne, que retire esas declaraciуns e pida disculpas б cidadanнa galega por esa e anteriores manifestaciуns pъblicas de contido sexista ou homуfobo.

2. Aos partidos polнticos galegos, que condenen expresamente as declaraciуns do presidente da Xunta e que no novo Estatuto de Autonomнa de Galicia inclъan o seguinte punto: "As declaraciуns de contido sexista, racista ou homуfobo suporбn a inhabilitaciуn para exercer un cargo pъblico e o cese inmediato no seu cargo da persoa que as realice".

3. Facemos extensivo o segundo punto desta peticiуn aos partidos das outras comunidades autуnomas e aos de бmbito estatal, para que fagan o propio dentro do proceso aberto de reforma dos Estatutos de Autonomнa e da Constituciуn.

==================

Ante las declaraciones de Manuel Fraga Iribarne, presidente de la Xunta de Galicia, en las que compara la sinceridad de las personas que responden a una encuesta electoral con la sinceridad de las mujeres al hablar de su vida sexual, las personas abajo firmantes exigimos:

1. A Manuel Fraga Iribarne, que retire esas declaraciones y pida disculpas a la ciudadanнa gallega por esa y anteriores manifestaciones pъblicas de contenido sexista y homуfobo.

2. A los partidos polнticos gallegos, que condenen expresamente las declaraciones del presidente de la Xunta y que en el nuevo Estatuto de Autonomнa de Galicia incluyan el siguiente punto: "Las declaraciones de contenido sexista, racista o homуfobo supondrбn la inhabilitaciуn para ejercer un cargo pъblico y el cese inmediato en su cargo de la persona que las realice".

3. Hacemos extensivo el segundo punto de esta peticiуn a los partidos de las otras comunidades autуnomas y a los de бmbito estatal, para que hagan lo propio dentro del proceso abierto de reforma de los Estatutos de Autonomнa y de la Constituciуn.

Sign with Facebook sign_with_twitter

Sign with Facebook sign_with_twitter

Donald BlackburnBy:
AnimalsIn:
Presidente da Xunta e partidos polнticos galegos