Stop de vertrutting van Amsterdam sign now

Amsterdam is aan het vertrutten, het wordt horeca ondernemers steeds moeilijker gemaakt om jullie als uitgaanspubliek van Nederland te vermaken. Sluitingstijden naderen kinderbedtijden, concert tickets worden steeds duurder, culturele en belangrijke projecten worden stopgezet, subsidie voor creatievellingen is er nauwelijks meer, babyboomers klagen over geluidsoverlast, jeugdcentra worden gesloten, het drugsbeleid wordt totaal verkeerd aangepakt, regelgeving maakt het haast onmogelijk om de juiste vergunningen te krijgen, de overheid en het gemeentelijk bestuur bezigt een ontmoedigingsbeleid voor uitgaansliefhebbers dat resoluut gestopt moet worden!

Het is tijd om Amsterdam weer op de kaart te zetten als pionier in uitgaansland, een stad waar men kan uitgaan tot in de kleine uurtjes, waar sluitingstijden door horeca ondernemers zelf worden bepaald. Een stad waar kunstenaars, feestvierders, horeca eigenaren, studenten en iedereen die zijn mooie stad niet als het tweede Staphorst de boeken in wil zien gaan, het mooie leven moet kunnen vieren!

Steun deze petitie en stop de vertrutting van Amsterdam!!

Kirk GentryBy:
Politics and GovernmentIn: