Sparen onze Oceanen sign now

Wij, ondergetekenden beroep op de UNEP, en afdelingen die betrokken zijn bij de volgende hieronder een realiteit te maken:   - We moeten heftier boetes, wat betekent dat een vaste prijs / kg / product of zelfs in beslag nemen van de apparatuur.   - Grote schepen (20m +) moet niet alleen niet vergaan bepaalde routes, maar ook worden uitgerust met grote Tracking.   - Grote schepen netten moeten in omvang worden beperkt en gemarkeerd met bedrijfslogo, die moeten worden geregistreerd.   - Unmarked grotere netten moeten zo snel mogelijk worden verwijderd.   - Om rechtszaken gemakkelijker te maken, ook voor armere mensen, een wet afdeling moet worden geïnstalleerd die zich houdt uitsluitend bezig met milieu-onrechtvaardigheid.   Bedankt voor het lezen van deze, u alstublieft hieronder.