Prшvelse af G.W.Bush, Tony Blair og Anders Fogh Rasmussen som Internationale kriminelle ved Den Internationale Straffedomstol i Haag sign now

Til:
Chief of Justice Den Internationale Straffedomstol i Haag

Mеl:
Prшvelse af G.W.Bush, Tony Blair og Anders Fogh Rasmussen som Internationale Kriminelle ved Den Internationale Straffedomstol i Haag

Sponsoreret af:
NFO New Folks Order Frihed bevжgelse

Oplysninger og beviser Unit
Anklagerens kontor
Post Office Box 19519
2500 CM Haag
Nederland

Der er en god grund til at forvente flere retsforfшlgninger af George W. Bush, hans Vice Prжsident og top rеdgivere, og de enkelte nationers overhoveder, sе som Tony Blair og Anders Fogh Rasmussen, der ved siden af George W. Bush og hans Vice Prжsident er skyldig for krжnkelse af International loven ved at indlede angrebskrig pе et suverжnt land Irak.
Formеl er at stжvne Den Internationale Straffedomstol i Haag og fеr afklaring pе Den Internationale lov hеndtering i den 21 еr hundrede Internationale politik vil gavne fremtidens fortolkning af Internationale lov. Skulle dette ikke lykkes for den Internationale Straffedomstol i Haag, vil hele idйen om international ret og lov komme til at lide alvorligt skade og omdшmme.

At indlede en angrebskrig pе et suverжnt land som Irak er ikke blot en international kriminalitet, men er det den шverste international kriminalitet noget siden efter slutning af 2 verdens krig og den afviger fra andre krigsforbrydelser kun i, at den indeholder i sig selv den akkumulerede aksel of evil.
Det har vist sig at vжre tilfжldet i Irak, der Bush's startede den globale "krig mod terrorismen", og der er ingen grund til at udsжtte retsforfшlgelser for hvert enkelt element.
Civilbefolkningen i Irak har lidt som fшlge af den amerikansk ledede invasion samt med Britisk og Dansk deltagelse. Irakiske dшdsfald som fшlge af invasionen og besжttelsen, mеlt over den hшje dшdelighed i henhold til internationale sanktioner forud for angrebet, er anslеet til 1,2 millioner mennesker i to uafhжngige kilder (Just Udenrigspolitiske opdaterede tal baseret pе Johns Hopkins / Lancet rapporten, og British valgsteder selskab udtalelse Research Business's skшn af august 2007).
Ifшlge FN's Hшjkommissariat for Flygtninge (UNHCR), antallet af irakere, der er flygtet fra deres hjem har nеet 4,7 mio. Hvis disse beregninger er korrekte, i alt nжsten 6 millioner mennesker er blevet fordrevet fra deres hjem eller aflives. Mange mennesker mange gange, har lid skade, traumatiseret, forarmede og berшvet af rent vand og andre basale behov.

Ovennжvnte rapport, som mange andre organisationer understшtter, er at drab pе civile i tusindvis af isolerede hжndelser er blevet standard betjening af besжttelsesstyrkerne i Irak.
Alle ikke-statslige organisationer har bekrжftet, at de private hjem og personer, der er klart civilpersoner er angrebet uden nogen som helst mulig undskyldning, at den bestemt angreb var rettet i mod oprшrere ....

Der med er beviselig overtrжdelse af international lov, hvor George W. Bush Tony Blair og Anders Fogh Rasmussen har handlet pе en mеde, der strider mod Geneve konvektion og udvist handlinger og adfжrd, der gjorte dem skyldig i kriminelle handlinger pе Internationale niveau. Listen over de forbrydelser og dokumentation over for Bush-administrationen samt med Tony Blair og Anders Fogh Rasmussen ville nе op til himlen.
Seneste opdatering om tortur og overgreb.

Hvis vi ikke vжrner og stе sammen om vores frihed, bшrnenes og menneskerettigheds konvektion og Internationale lov, vil vi meget snart betaler den hшjeste pris med 3 verdens nuklear krig.
Anders Fogh Rasmussen, den tidlige danske statsminister, som har brudt pе Internationale lov og regler, Geneve konvektionens regler og blev godkend som General sekretжr for NATO er meget farlig cocktail, hvor i hans regeringsperiode fra 2001 i Danmark har han mеlrettet arbejdet pе at udsulte et sted i mellem 40.000 til 60.000 danske bшrn, der lider og lever under fattigdoms grжnse langt under 30 danske kroner om dagen indlede ulovlig angrebskrig pе et suverжnt land Irak og hvor hans ministrere i hans statsminister periode misbruger skatteydernes penge pе det groveste.

Det er ikke svжrt at forstille sig verden nеr A. F. Rasmussen aktiv indtager denne embede. Derfor opfodrer jeg til at underskrive denne petition for Internationale kriminelle forbrydelser.
Hvis der ikke er noget at komme efter, sе vil det vжre godt at Den Internationale Straffedomstol i Haag fastslе det.

Stifter af Petition og NFO New Folks Order bevжgelse.
Jan Andersen

Sign with Facebook sign_with_twitter