Protect our Culture - Bescherm onze cultuur (en zijn gebruiken) sign now

Zeg NEE tegen een NEE tegen BIER, NEE tegen de beslissing van de WHO. NEE tegen het binnendringen op onze cultuur, (waarvan het gebruik van drank een onderdeel is.) En nee tegen een algemeen binnendringen van onze leefwereld door de politiek en de wetenschap.

Wat hebben we aan een iets gezonder lichaam als een van de sterkste culturele evenement daarvoor moet sneuevelen. Zoals de nieuwe generatie het roken van sigaretten zelfs in open lucht constant becomentarieerd, zal de WHO er ook voor zorgen dat het gebruik van alcohol een taboe wordt. (Wat is de volgende stap? Geen SZ voor voor alcohol-gebruikers? Mensen op straat die u gaan zeggen dat alcohol slecht is?)

"In Europa drinken 87 miljoen mensen regelmatig alcohol in hoeveelheden die gevaarlijk zijn voor de gezondheid. Dat is tien procent van de bevolking."

"De Wereldgezonheidsorganisatie plant in 2008 een wereldwijde actie tegen de gevaren van alcoholgebruik. Net zoals de strijd tegen het roken in 2003 tot een antitabaksconventie leidde, zal de wereld nu ook de gevaren van alcoholmisbruik leren kennen.
Dat beslisten de 193 WHO-lidstaten vandaag op de jaarlijkse vergadering in Genиve.", VRTnieuws.net

------------------

Say NO to NO to beer Say NO to the decision of the WHO, who will use media and laws to intervene in our culture. They will try to make alcohol as much of a taboe as they made sigarettes. Say NO to politics penetrating our lifeworld

"In Europa tbere are 87 miljoen people who drink 'to much' alcohol. That is 10\% of the European population."

"Like the battle agains smoking in 2003, led to a anti-tabaco-convention, the world will now know the dangers of alcoholabuse. That is what the 193 WHO-members decided on their yearly meeting in Genиve.", VRTnieuws.net", VRTnieuws.net

Heather SinghBy:
WorkIn: