Petition for lige vilkеr for alle bшrn og eneforsшrger og udsжtte mennesker i Danmark. sign now

Vi mennesker af kшd og blod, vi vil ikke lжngere finder os I regeringens reguleringer, forbuds, pеbuds og systematisk krжnkelse af menneskerettigheder konvektion pе det sociale omrеde og systematisk krжnkelse af bшrnenes FN konvektion.
Vi mennesker af kшd og blod, har forskellige grunder og еrsager, hvor vi ikke kan pеtager os 37 timer aktivering, arbejdet eller andre former for forsшrgelsen.
Vi mennesker af kшd og blod, har i gennem tiden betalt skatter og afgifter fra vores tidligere arbejdet til statskasse med overbevisning, at pengene vil bl.a. gе til de sociale svage i vores samfund. Denne regering har i stedet valgt at bruger penge bl.a. til dem selv og til krudt og kuler der drжber andre mennesker i verden og nжgter hjжlp for de sociale svage bшrn og voksne her i Danmark.
Dette regime har valgt, at se ned pе mennesker uden arbejdet med systematisk nжgtelse for den sociale nшdhjжlp og systematisk indskrжnkelse af forskellige regler pе den sociale omrеde, med lov om at tvinge mennesker til selvforsшrgelsen uden at skelne i mellem situationer, grunder og еrsager til det. Dette er sket ogsе i Tysklands historiske fortiden, den gang kaldt ARBEIT MACHT FREI lager. Situation I Danmark er ikke lжngere andeles, idet borgere pе overfшrelses indkomster har direkte forbud for at rejse ud af Danmark, for at f.eks. sшger andet arbejdet i EU, med den konsekvens at pеkaldende mennesket vil det samme шjeblik miste sin forsшrgelses grundlag her i Danmark.
Nеr denne regering ikke kan stшtte om borgere med nedsжt helbred og nedslidt krop, eller i visse situationer at man skal vжre til disposition for bшrn, der har brug for det, ligger denne regering i spidsen for overtrжdelse af mange forskellige regler og rettigheder bl.a. bшrnenes FN konvektion og menneskerettighed konvektion i mange punkter. Regeringen her i Danmark I stedet for vжlger systematisk tvang med pisken i hеnden og aktive skrжktrusler om at smжkke med kassen, mange gange udfшrt i praksis.
Denne situation her i landet er ikke holdbart i lжngere, da mange danske bшrn og eneforsшrger liver og lider under fattigdomsgrжnsen. Disse ses borgere og bшrn vil pе lжnge sigt udvikle hжvn syndrom, pе grund af mindrevжrd kompleks fra systematisk magt nedgшrelse og sandsynligvis mobning, idet de blev samfundsmжssige og socialt svigtet samt med bшrnenes visuelle indlжring af vold fra TV, PC spil, skoler og omverden, i denne tid, hvor regering uddeler milliarder til spekulanter, men har ikke noget tilovers til de sociale svage. I denne tilfalde kan vi ikke bliver forbavset over bшrns kriminalitet i teenagealderen og senere ogsе som voksne og voldspiralen vil starte sin onde cirkel igen.
Vi alle sammen er til daglig udsat for professionelt meningsmanipulation og godt og grundig omgang af hjernevask, i gennem det danske massemedie, at bl.a. vi har den bedste sociale netvжrk. Mеske, men den virker ikke lжngere.

Hvis vi tager udgangspunkt fra de demokratiske vжrdier og dets struktur og opbygning, er Danmark ikke lжngere et demokratisk, men diktatorisk land med magtregime i top styre.
I tiden, hvor madpriser stiger dag for dag, er det ikke lжngere holdbart situation bеde for bшrn og forжldre.
Vi vil ikke finder os lжngere i systematisk sociale diskrimination og krжnkelse udшvet af kommunens og socialforvaltnings sagsbehandler, og pе vejene af vores bшrn, kalder vi efter retfжrdighed og rettelse disse regler pе dette omrеde.
Vi vil ikke bringes i situation, hvor vi bliver nшd til, at stjжle mad til vores bшrn,
Vi vil ikke bringes i situation, hvor mange af os mister selvkontrol og bringer sagsbehandler i fare.
Derfor:
Alle der anerkender og stшtter om sagen for:
Lige vilkеr for alle bшrn og eneforsшrger og udsжtte mennesker i Danmark." bedes underskriver denne petition, der bliver sendt til den siddende regering, og human rights watch organization.
Jan Andersen
Stifter af frihed bevжgelse NFO