Petitie voor het nuanceren van de petitie op de site geen kind de cel in.. sign now

Petitie voor het nuanceren van de petitie op de site geen kind de cel in..

Wij de ondergetekende vinden dat de petitie op www.geenkindecelin.nl erg ongenuanceerd is en tamelijk tendentieus generaliseert.

Er wordt onvoldoende rekening gehouden met de belangen van ouders en diens recht om te beschikken over en het kunnen toepassen van een algemeen erkende en door de eeuwen heen in de praktijk bewezen effectieve educatieve methode.
Er zijn er altijd vervelende of verwende kinderen die wel, om consequente te blijven als opvoeder, wanneer daar een overduidelijke aanleiding voor is de cel moeten dit geldt bijvoorbeeld als deze kinderen: de afwas niet goed gedaan hebben, als ze weer een nieuwe telefoon willen omdat hun vriendjes er ook allemaal een hebben of als ze hun opvoeder niet met het respectvolle meneer/mevrouw aanspreken wanneer ze toestemming vragen om te spreken.
Wij ondergetekende doen daarom doormiddel van deze petitie het verzoek aan de initiatiefnemers van www.geenkindecelin.nl om hun stelling enigszins te nuanceren en daarvoor stellen wij voor om de stelling te wijzigingen in het volgende "geen kind de cel in, wat niet volledig gehoorzaamd en doet wat het opgedragen wordt".....
Daarnaast adviseren wij om hier het volgende internet domein voor te gebruiken http://www.geengehoorzamekinderendecelin.nl .
Daarin kunnen denken wij veel meer mensen zich vinden en hoeven de ouders die hun kinderen volkomen terecht in een cel op sluiten zich niet meer zo gestigmatiseerd te voelen.
Daarom ouders en bezorgde burgers teken nu onze petitie om de rechten van traditionele en autoriteit waarderende ouders te ondersteunen en te waarborgen.

De ouders voor normen en waarden en respect,

oudersvoornormenenwaarden@yahoo.co.uk,

Capelle a/d IJssel,