Petitie OC Lichtaart sign now

Hallo organisatoren!

Zoals jullie wel weten gaan ze binnenkort, in augustus, veranderingen aanbrengen aan het OC te Lichtaart. Er gaat een vals plafond geplaatst worden!
Het probleem nu is dat er geen haken e.d. in dat vals plafond geplaatst zullen worden, waardoor takelen van licht niet meer mogelijk zal zijn.
Ook zitten we met het probleem dat er, volgens de brandveiligheid, slechts 500 man meer binnen mag. Dit gingen ze oplossen door een extra branddeur te plaatsen waar de grote raam staat naast de inkomdeuren van de zaal binnen (naast de ruimte die meestal als vestiaire gebruikt wordt!).
Echter is er dan nog een derde probleem sinds vorig jaar september. De prijs van de zaal! Die is nu 500 euro, tenzij je een vereniging bent aangesloten bij de Gemeentelijke Adviesraad van Kasterlee. De meeste van ons zijn hier echter niet bij aangesloten waardoor we een enorm dure zaal voorgeschoteld krijgen.

Omdat we aan de toekomst van de uitgaande jeugd en het organiseren van fuiven in Lichtaart moeten denken hebben we besloten jullie allemaal op te trommelen en de gemeente hierover willen aanspreken.

Wat we willen?
Op zn minst de mogelijkheid voor het takelen van materialen, dit voor de organisatoren van fuiven zowel als voor de toneelgroepen die een degelijke lichtshow willen voorzien in het ontmoetingscentrum.
Aldus, een zaal waar we de volle capaciteit kunnen gebruiken voor onze fuiven. Vooral omdat momenteel het nieuws de ronde gaat dat er slechts 200 man binnen mag en dit een hoop negatieve reclame is voor de fuiven die men er geeft.

Hoe willen we dit bereiken?
Door een petitie via deze site!

Achteraf zullen we met deze petitie naar de gemeente stappen en hen proberen te doen inzien dat Lichtaart een plaats nodig heeft waar de jeugd regelmatig kan gaan fuiven en waar organisatoren hun ding kunnen doen zonder achterover te moeten vallen door de kosten van de zaal of extra trussen omdat men niet kan takelen.

Ken BarnettBy:
SustainabilityIn: