OSM - Online Soccer Manager sign now

Hallo!

Deze petitie is gericht tegen het machtsmisbruik en autoritair gedrag van de OSM Crew. Waarom:
1.) Onlangs heb ik de competitie van Ecuador opgericht en de updates gedaan van Copa Amйrica en Uruguay. Op zich niks vreemd zou je denken, helaas!
Bij het opdaten van een competities heb je recht op seizoenskaarten. Hier heb ik enkele maanden op moeten wachten en herhaaldelijk moeten vragen aan de bevoegde personen om me deze kaarten te geven, tot vervelens toe. Als ik dit niet had gevraagd, had ik ze nooit gekregen.

2.) Na het maken van die updates, heb ik de vraag gekregen van andere gebruikers om ook Colombia enzo te maken. Ik was blij met die interesse en heb, zonder het aan de bevoegde persoon te vragen, de competities van Colombia en Chili gemaakt. Nu krijg ik doodleuk te horen dat men deze competities niet interessant genoeg vindt en m'n deze dus niet opneemt in het bestand. Dit vind ik ontoelaatbaar! Het accepteren van updates en nieuwe leagues hangt enkel af van de goodwill en interesse van die welbepaalde bevoegde persoon. Als hij dat niet interessant vindt, moet niemand het maar spelen. Ook denk ik dat hij dit geweigerd heeft omdat ik het hem niet op voorhand heb gevraagd. Want waarom zou hij Ecuador dan wel toelaten en Colombia niet?? En wat is er toffer en beter aan de competities van bv. Malta, Estland of Luxemburg?
Via OSM hebben wij, voetballiefhebbers, de kans om andere competities te ondekken of beter te leren kennen. Daarom heb ik dus deze petitie opgestart omdat ik vind dat iedereen het recht heeft om ook andere, minder bekende competities te ontdekken en dat het niet logisch is dat 1 enkele persoon hierover beslist!

Als je een voetbalhart hebt, en openstaat voor nieuwe uitdagingen, vraag ik je om deze petitie te ondertekenen. Alleen zo kan er iets veranderen!

Ik dank u!

Bethany WattsBy: