Manifesto contra os concertos aos colexios do OPUS que segregan por cuestiуn de sexo sign now

A Consellarнa de Educaciуn volve concertar colexios do OPUS que segregan ao alumnado por cuestiуn de sexo

O STEG CONSIDERA ESCANDALOSA ESTA DECISIУN POLНTICA

A nosa asesorнa xurнdica vйn de estudar as ъltimas sentenzas sobre o recursos presentados contra estas prбcticas noutros territorios do Estado Espaсol para consolidar a viabilidade do recurso xudicial.

Logo deste estudo a conclusiуn й clara: a sentenza do Tribunal Supremo (abril do 2008) deulle a razуn б Xunta de Castela-A Mancha que decidiu negarlle a posibilidade de subvenciуn a estes colexios. Dita sentenza posibilita б Consellarнa de Educaciуn a negarlles o concerto aos centros que segregan ao alumnado por cuestiуn de sexo, xa que deixa ao criterio dos territorios a sъa concesiуn ou non. Й mбis, a Consellarнa estб a incumprir o seu propio Decreto de admisiуn de alumnado de marzo de 2007, segundo a cal, no artigo 2є.4 se di claramente que en ningъn caso haberб discriminaciуn na admisiуn do alumnado por cuestiуn de sexo...

Trбtase, polo tanto, dunha decisiуn polнtica e a Consellarнa non tivo, ao igual que noutros casos anteriores, a coraxe de facer unha autйntica polнtica progresista e de cambio. Estamos, como xa dixemos, ante unha decisiуn polнtica, que segue a favorecer un ensino ultraconservador e fomentador de valores e polнticas contrarias ao espнrito da LOE en todo o referido б coeducaciуn.

Se xa й inxustificбbel o desvнo de cartos pъblicos aos centros privados concertados, resulta mбis alarmante a concesiуn de axudas a modelos discriminadores por razуn de sexo.

Por este motivo o STEG solicita o teu apoio , adherнndote a este manifesto que faremos chegar б Consellarнa, para esixir a retirada das subvenciуns a estes colexios que discriminan por razуn de sexo.

Sign with Facebook sign_with_twitter

Sign with Facebook sign_with_twitter