Maffia politiek sign now

In een Antillen wat pretendeert vrij te zijn worden we momenteel geregeerd door de maffia.

Enkele kleine groepen mensen die zowel politici als burgers onder druk zetten om zo hun doel te bereiken. Een doel van het witwassen van geld verkregen uit gokken, drugs, mensenhandel of seks. Wij als burgers worden steeds verder in de verdrukking gezet en steeds verder vernederd. De sociale zekerheden verdwijnen langzaam maar zeker en vele overheidsinstanties kunnen niets anders meer doen dan toezien. Alle rechten voor de burgers worden door een klasse justitie teniet gedaan. Zo komen onschuldige mensen vast te zitten en blijven grote criminelen vrij rondlopen.

Wij burgers zijn het zat. We zijn moe van de politieke spelletjes die gespeeld worden door enkele machtige mensen in binnen- en buitenland. Wat wij Movemento Kontra Korupshon willen is dat dit gaat stoppen. We willen eilanden die geregeerd worden door capabele mensen en door mensen die voor ons burgers op komen. Wij willen een rechtssysteem met een rechtspraak voor iedereen. We willen ook een kans krijgen om een humaan leven te leiden. Daarom roepen we via deze weg alle mensen op om deze petitie te tekenen om zo de politiek maar zeer zeker de maffia te laten zien dat zij hier niet langer welkom zijn. Het is genoeg! We zijn het zat! Geef ons een leefbaar leven terug.

Deirdre CampbellBy:
TelecommunicationsIn: