Laptop Accu van hoge kwaliteit voor Dell R0TMP sign now

Geschikt voor meerdere Dell modellen laptops. Deze R0TMP laptop accu bevat hoogwaardige lithium-ion cellen en levert 51WH 7.4V. Net als alle producten is deze accu voorzien van 1 jaar volledige garantie en een dertig dagen niet goed, geld terug regeling.

Accu Dell R0TMP
Laptop accu R0TMP 51WH 7.4V

Hoge kwaliteit Dell R0TMP batterij,100% nieuw,12 maanden garantie.

Merken : Dell accu
Type : Li-ion
Capaciteit : 51WH
Voltage : 7.4V
Model nummer : R0TMP

Op deze R0TMP Laptop accu krijgt u 12 maanden garantie. Daarnaast bieden wij een unieke 30 dagen geld-terug garantie: indien u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze altijd terugsturen en uw geld terug krijgen,En neem contact met ons op : info@alle-accu.nl .

Dell R0TMP laptop accu Onderhoud Tips:

- Oplaadbare batterijen zal snel slijten, wanneer ze worden alleen in rekening gebracht voor een korte periode van tijd. Als de laptop niet in gebruik is, zoals voor het slapen gaan, steek de stekker in een stopcontact en laat het op te laden totdat de batterij vol is. - Wanneer u voor het eerst een laptop of een elektronisch apparaat dat moet worden opgeladen voordat u deze kunt gebruiken kopen , altijd opladen op volle capaciteit. Een laptop zal werken met slechts een klein beetje van de macht, maar als het niet volledig is veelvuldig wordt toegepast, het zal beginnen om zijn vermogen om een lading vast te houden te verliezen. - De meeste laptop gebruikers zullen de stekker in het netsnoer zelfs wanneer de Dell R0TMP Laptop batterij is niet laag. Dit is echter ook waardoor de batterij afvoer in kleine stappen. Voordat u de laptop, verwijder de batterij en steek vervolgens de stekker in het stopcontact, zodat de laptop op alleen netstroom. Bewaar de accu op een koele, droge ondergrond en vervang deze wanneer u uitschakelen van de laptop.

• 29 April 20191. abby466
    I support this petition