Lain Nimessд MTV3:selle sign now

Lain Nimessд on tarjonnut minulle ja useille muille tv-katsojille koko perheelle sopivaa rasistitonta laatu tv:tд jo vuosien ajan. Kevддlдhдn sarja taisi jддdд tauolle, mutta nyt kun on jo syksy maas, ei ole mitддn kuulunut Lain Nimessд sarjan jatkumisesta. Miksei MTV3 tuo ohjelmistonsa kiiltдvintд helmeд takaisin koko kansan huviksi, vaan tцrsдд budjettiaan todella ala-arvoisiin ohjelmiin, kuten O.C. ja Дlypeli? Miksi meille laatu tv:n kuluttajille ei anneta viihdettд prime-time aikaan, toisin kuin MTV-sukupolven teinipissiksille, jotka seuraavat pyllyt ihqna Idolsia ja Salattuja Elдmiд? Lain Nimessд on opettanut minulle useita eri asioita erilaisista ihmisistд, etenkin muista kuin valkoisista amerikkalaisista. Nyt tiedдn, ettд afrikan amerikkalaisilla ei ole ikinд ajokorttia ja heillд on auton takakontissa aina monta kiloa kokaiinia. Nyt tiedдn, ettд Amerikassa on normaalia, ettд viisi valkoista poliisia hakkaavat pampuilla yhden afrikan amerikkalaisen keskellд pдivдд, koska tyyppi nyt vain sattuu olemaan epдilyttдvд. Lain Nimessд on nдyttдnyt meille, ettд maailma on karu paikka, eikд kaikki olekaan pilven hattaroista tehtyд, kutein usein tv-sarjat antavat ymmдrtдд.
Дlд anna lastesi elдд valheessa, vaan anna heille totuus allekirjoittamalla tдmд adressi, jotta me pienet ihmiset ymmдrtдisimme pysyд varpaillamme jatkossakin.

Billy GuerreroBy:
Justice, rights and public orderIn:
MTV3:n isot kihot