Kuasa Pengundi Bebas sign now

Kuasa pengundi bebas,

Saya, AdukaTaruna, menyeru kepada sesiapa yang bersetuju, supaya menghukum calon politik yang berpotensi khianat kepada perjuangan rakyat pada Pilihanraya Umum ke 13 nanti.

1. Calon PKR yang berpotensi khianat.
2. Calon DAP yang berpotensi khianat.
3. Calon PAS yang berpotensi khianat.

Kuasa pengundi bebas,

Mereka terlupa bahawa kuasa penentu tidak berada pada ahli berdaftar mereka. Sebaliknya, sebenarnya, kuasa penentu, kuasa mutlak, kuasa terbesar terletak kepada kita semua. Yakni pengundi bebas.

Dalam isu terbaru ini, ahli politik PAS yang menghina aspirasi kita sebagai rakyat harus ditolak sebagai satu gerakan awam. Dalam isu terbaru ini, iaitu Kerajaan Perpaduan, saya menyeru kepada pengundi bebas di kawasan yang mana mereka bertanding, supaya menolak mereka.

1. Hadi Awang
2. Nasharuddin Mat Isa
3. Mustapha Ali
4. Hasan Ali
5. Nasrudin Hassan Tantawi

Kuasa pengundi bebas,

Kesemua mereka di atas berpotensi mengkhianat aspirasi kita sebagai rakyat. Mereka terlupa bahawa mereka berkuasa bukan kerana ahli berdaftar mereka, tetapi sebaliknya kita.

Sign The Petition

Sign with Facebook
OR

If you already have an account please sign in, otherwise register an account for free then sign the petition filling the fields below.
Email and the password will be your account data, you will be able to sign other petitions after logging in.

Privacy in the search engines? You can use a nickname:

Attention, the email address you supply must be valid in order to validate the signature, otherwise it will be deleted.

I confirm registration and I agree to Usage and Limitations of Services

I confirm that I have read the Privacy Policy

I agree to the Personal Data Processing

Shoutbox

Who signed this petition saw these petitions too:

Sign The Petition

Sign with Facebook
OR

If you already have an account please sign in

Comment

I confirm registration and I agree to Usage and Limitations of Services

I confirm that I have read the Privacy Policy

I agree to the Personal Data Processing

Goal
50 / 100

Latest Signatures

  • 05 October 201550. Hassan Hernandez
    kita ajar 'mereka' apa itu pembolehubah.selama ini pandang kita tak ada mata
  • 31 August 201549. Ahmad Shakirbins
    Sayang Islam lebih daripada individu
  • 29 August 201548. Azman H
    Singkirkan siapa yang khianat
  • 25 August 201547. Mat Zaidabr
    Merekesemua adalah petualang yang ingin memusnahakan kehendak rakyaat terbanyak
  • 18 August 201546. Khalid Q
    kami menolak pemimpin yg mengkhianati undi rakyat!
  • 05 August 201545. Saif Q
    bagus!!
  • 30 July 201544. Zul Azharh
    Teruskan proses pembersihan dalam Pakatan Rakyat tanpa kompromi!
  • 09 July 201543. Muslimat Greer
    katakan tidak pada individu yang lari dari perjuangan pas sebelum ini. Tok Guru Nik Aziz tolong nasihatkan individu2 yang hampir terpesong dari perjuangan ini.
  • 26 April 201542. Juanc Ball
    stuju...
  • 03 March 201541. Siti A
    I support this petition
  • 14 February 201540. Pinkturtle Gamble
    Kalau tak nak berubah... minta tolong letak jawatan secara terhormat
  • 05 February 201539. Cucuhangtuah Graham
    Wahai pencacai UMNO... bakpe sibuk jaga kain Orang.... Ko pergi jaga kain sendiri yang dah carik.... Kalau ahli PAS tahu apa sebenar UG... mereka akan terima ... tapi ko api2kan dgn memburukkan TGHH... mampos le ko.....
  • 14 January 201538. Cok M
    Tolak calon, bukan parti!
  • 28 November 201437. Jeebond Peterson
    Gua benci lu smua.. baghal..
  • 26 October 201436. Naruto S
    saya menyokong saranan anda.. tolak pengkhianat perjuangan PAS. Allahyarham Ustaz Fadhil Noor mesti sedih dengan apa yang berlaku sekarang.
  • 30 September 201435. Hanz Hampton
    TGNA pun tak suka UG ni, wajib aku tak sokong UG juga. TGHA jgn khianat amanat rakyat yg mengundi & sokong PAS & PR.
  • 28 September 201434. Adukataruna Huffman
    Ye PAS memang bengong, PKR parti liwat, dan DAP parti komunis. Rakyat Perlu tolak PR!!!
  • 08 August 201433. Irwan Azambina
    I support this petition
  • 17 June 201432. Jeffrizal Abuj
    I support this petition
  • 11 May 201431. Jeme D
    say NO to traitors
  • 22 April 201430. Husin Bm
    I support this petition
  • 26 March 201429. Taleban Ayers
    haha..berapa ringgit nasha nak jual PAS pada UMNO? sedau skit kerusi kat bachok tu sape yang bagi..Melayu mudah lupa. ulamak pun 2x5
  • 16 March 201428. Pendekar L
    Wa mmg stju geng2 pro-UMNO ni di hukum. N wa dgn ini menggesa PAS kelantan agr tidak membenarkan lagi nasha utk mengisi mane2 seat di Kelantan. Pi main kt Ganu.
  • 30 September 201327. Mustika Brewer
    Jgn rosakkan rancangan! Kita sudah menghampiri Putrajaya.
  • 14 July 201326. Amzek Mccann
    Saya memang tidak setuju langsung sebarang usaha untuk bekerjasama dgn UMNO terutama di saat mereka sedang gering begini. Dan saya menyampah pada pemimpin PAS yg tidak berterus terang dan nampak seperti tidak jujur dalam isu UG ini. Kalau tidak jujur dan
  • 23 June 201325. Zakaria Deleon
    setuju 100\%
  • 22 May 201324. Spnr Chapman
    pemimpin yang berminda dam aji..seharus tidak diletakkan dihadapan..

browse all the signatures

Information

Yesenia HuangBy:
Technology and the InternetIn:
Petition target:
Rakyat Malaysia

Tags

No tags

Share

Invite friends from your address book

Embed Codes

direct link

link for html

link for forum without title

link for forum with title

Widgets