KSV BORNEM: de dictatuur sign now

Het bestuur van KSV Bornem heeft duidelijk iets te verbergen. Er zijn heel wat vragen rondom de handelswijzen van JP Haverhals. Deze persoon heeft buiten zijn job als sportief manager van KSV Bornem ook de functie van hulptrainer van GBA. Volgens hem perfect te combineren, maar als GBA speelt is hij daar en niet in Bornem. In de kantine doet hij laagdunkend over bepaalde mensen die het goed voor hebben met de club (medewerkers, sponsors, ...). De spelers moeten kaarten verkopen voor een indoortornooi, degene die niet verkocht zijn worden afgehouden van hun loon.
Dit zijn uiteraard enkel maar roddels en mogelijk is er niet de helft van waar.
Maar wij als supporter hebben vragen over deze werkwijze. Asselman werd ontslagen en vervangen door Gzil (meer dan 2 jaar geen coach meer en kennis van Haverhals uit de tijd van Germinal Ekeren).
Op het gastenboek van ksvbornem.com worden alle vragen omtrent Haverhals en het bestuur gewoon geweigerd. Het forum is zonder enige verklaring gesloten.

Het wordt tijd dat er meer duidelijkheid komt. Als er niks aan de hand is, dan moet het bestuur zo geheimzinnig niet doen, past het deze overdreven vorm van censuur niet toe en antwoord het eenvoudig op alle gestelde vragen.
Door deze acties geven ze het teken dat er praktijken gebeuren die niet in een bestuur thuis horen.
We willen van het bestuur opklaring in deze hele zaak. Er moeten oplossingen komen voor de problemen en supporters moeten weten wat er verborgen gehouden wordt. We zijn dit geheimzinnig gedoe en deze dictatuur beu!

Sign with Facebook sign_with_twitter

Sign with Facebook sign_with_twitter