Justice for Theo Gielen sign now

Naar aanleiding van het ontslag van Theo Gielen, had ik bedacht om deze petitie op poten te zetten. Hij is onrechtvaardig behandeld, door een studente die een klachtenmail had verzonden naar onze (inmiddels overleden - r.i.p.) departementshoofd, Henk Goovaerts.

Theo Gielen heeft zijn ontslag gekregen, omdat hij niet volgens de studiegids zou doceren en ook omdat hij proefexamens opstelde (waar naar horen zeggen mensen vertelden dat ze geen tijd genoeg hadden om het te leren). Maar we vergeten wel ййn belangrijk punt, en dat is da Theo echt wel zijn best deed om het zo leuk mogelijk te maken om de vakken zoals Recht & Sociologie te geven. Hij gebruikte actualiteit, en hield zich dus niet steeds aan de cursus, wat dus wel (soms) goed was, doordat de cursus en dus de leerstof niet te saai zouden worden. Niemand heeft het recht om zomaar een klachtenmail rond te sturen met daarin vermeld 'in name van de hele klas' terwijl niemand er iets van wist & dit allemaal achter de rug van de docent in kwestie. Je zou bijvoorbeeld na de les eens kunnen praten met hem, maar het is heel smerig om het achter de rug van hem te regelen!

Hiermee wil ik graag de mensen vragen om hieronder je Naam, klas & Woonplaats te zetten. Zodat we Theo Gielen (hopelijk) weer kunnen helpen door deze petitie door te zenden aan het(hopelijk binnenkort) nieuwe departementshoofd.

Dankjewel.

Kellie OsborneBy: